Explorer för att utforska botten på glaset och alla hörn av baren eller?Nu jävlar ska det krökas. Lås in spriten i hela Stockholm. jag är på besök!
Efter bra slit i två dagar bjussar cheferna på skiva!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Explorer för att utforska botten på glaset och alla hörn av baren eller?Nu jävlar ska det krökas. Lås in spriten i hela Stockholm. jag är på besök!
Efter bra slit i två dagar bjussar cheferna på skiva!
![]()
![]()
För att matcha etiketten på flaskan.Explorer för att utforska botten på glaset och alla hörn av baren eller?![]()
Där ser man! Det är ju nog så viktigt! Kanske läge att starta Flasketiketts och Urtavelmatchningstråden...För att matcha etiketten på flaskan.![]()
Old fashioned!? Fan va snygg Speedyn är. Trivs ni?
Blev en Old Fucker, ganska stark/besk, körde dubbeldos av allt men helt ok drink ändå, första försöketHa ha, dags för Old FashionedSjälv är jag seriöst bakis idag
men ser fram emot en härlig bild på resultatet
![]()
Är det inte submariner som gäller då?Explorer för att utforska botten på glaset
Det beror på hur djupa glas man dricker, och är det riktigt illa får man ta till sådana klockor som Deepsea, Seadweller och Ploprof...Är det inte submariner som gäller då?![]()
Är detta fortsättningen på barnarbetesinläggen?Blev en Old Fucker, ganska stark/besk, körde dubbeldos av allt men helt ok drink ändå, första försöket
Speedyn o jag är fortfarande på smekmånad, gillart
Skalning av pistasch nötter till pappas drink
![]()
PrecisÄr detta fortsättningen på barnarbetesinläggen?![]()
Helt rätt! dock är chansen att man klarar kvällen ut väldigt liten dåDet beror på hur djupa glas man dricker, och är det riktigt illa får man ta till sådana klockor som Deepsea, Seadweller och Ploprof...![]()
Det verkar bli vårens trend det här, barnen arbetar och fädren dricker och tar wristshots...
Lösningen stavas plingplong-taxiHelt rätt! dock är chansen att man klarar kvällen ut väldigt liten då![]()
Tänkte mer på namnet...Där ser man! Det är ju nog så viktigt! Kanske läge att starta Flasketiketts och Urtavelmatchningstråden...![]()
Aha! Explorer är bra skit, men det är väl inte det på bilderna?Tänkte mer på namnet...
![]()
eller vind i seglen som vi kallade den.
"Dubbeldos av allt", ha ha, fan vilken skön typ du är! Ligger och skrattar som en idiot för mig själv i soffan nuBlev en Old Fucker, ganska stark/besk, körde dubbeldos av allt men helt ok drink ändå, första försöket
Speedyn o jag är fortfarande på smekmånad, gillart
Skalning av pistasch nötter till pappas drink
![]()
Klockan är ju en Explorer...Aha! Explorer är bra skit, men det är väl inte det på bilderna?![]()
Även kallad "Skeppet"!Tänkte mer på namnet...
![]()
eller vind i seglen som vi kallade den.
Haha! är helt klart ett alternativLösningen stavas plingplong-taxi![]()
Det är jag väl medveten om, tänkte mer på flaskan...Klockan är ju en Explorer...
Grattis till honom.
Gyllene dricka och (nästan) gyllene klocka, det går att gå djupt ner ikväll!Även kallad "Skeppet"!
Haha! är helt klart ett alternativ
På tal om djupa glas och submariners,så har jag sällskap av dessa ikväll;
![]()
När du avverkat flaskan kanske vi är på samma nivå.Det är jag väl medveten om, tänkte mer på flaskan...
Det blir burkar för mig ikväll, går det an?När du avverkat flaskan kanske vi är på samma nivå.![]()
Givetvis, det är pocenten som räknas.Det blir burkar för mig ikväll, går det an?![]()
Låter som om du redan kommit en bit med det...pocenten
Lullat runt i trädgården och gjort nytta hela dagen.Låter som om du redan kommit en bit med det...![]()
Såg det i tidigare poster med Daytonan, men tid har ju passerat sedan dess...Lullat runt i trädgården och gjort nytta hela dagen.![]()