• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bytte till speedy och kollade posten:)
image.jpeg

Ger en stackars överkörd ekorre en hedersam begravning! Och nej, det är inte jag som kört över den stackaren, jag är bara en sann djurvän :angel:.

Först så spikar vi ihop en kista.
image.jpeg

Lite mat behöver den stackaren på den sista resan!
image.jpeg

Sist men inte minst ett lock!
image.jpeg

Nu ska jag bara hitta en bra plats åt hen också!

Ger en stackars överkörd ekorre en hedersam begravning! Och nej, det är inte jag som kört över den stackaren, jag är bara en sann djurvän :angel:.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Rörande vackert det där :) Maken till respekt för djur har jag nog aldrig sett

Dåså...efter mycket grävande här och där, pga att det är sten och rötter över allt, så hittade jag äntligen en plats åt den lilla stackaren! Blött är det också, då det börja spöregna :shifty:.

Av jord är du kommen. Jord skall du åter bli.
image.jpeg

Fixa ett litet kors också åt hen :angel:.
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    281.1 KB · Visningar: 7
Senast ändrad:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Dåså...efter mycket grävande här och där, pga att det är sten och rötter över allt, så hittade jag äntligen en plats åt den lilla stackaren!

Av jord är du kommen. Jord skall du åter bli.
image.jpeg

Va sjuk du är! På ett bra sätt :rolleyes: Fint gjort, och bra snickrat!

Va sjuk du är! På ett bra sätt :rolleyes: Fint gjort, och bra snickrat!

Tackar X 2. Haha...vet att jag är sjuk :p:rolleyes:;), men det var så att jag såg den stackaren redan i morse då jag skulle åka och lämna in bilden, trodde väl att den lilla skiten skulle vara borta när jag kom hem. Men det visade att han låg kvar på vägen ut på riksvägen, så jag bestämde mig att ge hen en schysst begravning :angel:.

Tillbaka
Topp