Bytte till speedy och kollade posten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym däckkrängar-dinka!Kränger däck!
![]()
Inte för ung för att beskattas men inte gammal nog att få ut sin återbäring? Roligt kanske vissa tycker. Jag skulle vilja kalla det helt jävla vrickat!Försökte lösa ut avin med återbäring på förra årets skatt men jag var tydligen för ung. Det måste vara skönt för er att vara vuxna.
![]()
Håller med! Fattar inte grejenInte för ung för att beskattas men inte gammal nog att få ut sin återbäring? Roligt kanske vissa tycker. Jag skulle vilja kalla det helt jävla vrickat!![]()
Tur att jag inte säljer bilar på arbetstid dåGrym däckkrängar-dinka!
För att sälja bil måste den sitta på länk![]()
Rörande vackert det därGer en stackars överkörd ekorre en hedersam begravning! Och nej, det är inte jag som kört över den stackaren, jag är bara en sann djurvän.
Först så spikar vi ihop en kista.
![]()
Lite mat behöver den stackaren på den sista resan!
![]()
Sist men inte minst ett lock!
![]()
Nu ska jag bara hitta en bra plats åt hen också!
Ger en stackars överkörd ekorre en hedersam begravning! Och nej, det är inte jag som kört över den stackaren, jag är bara en sann djurvän.
Först så spikar vi ihop en kista.
![]()
Lite mat behöver den stackaren på den sista resan!
![]()
Sist men inte minst ett lock!
![]()
Nu ska jag bara hitta en bra plats åt hen också!
Dåså...efter mycket grävande här och där, pga att det är sten och rötter över allt, så hittade jag äntligen en plats åt den lilla stackaren!
Av jord är du kommen. Jord skall du åter bli.
![]()
Rörande vackert det därMaken till respekt för djur har jag nog aldrig sett
Det är en väldigt bra egenskap, försöker själv bli bättre på sådanttack! Hehe...så är ja!
Va sjuk du är! På ett bra sättFint gjort, och bra snickrat!
Jag med , sedan blir det miriam bryantTar helg!
![]()