Har aldrig tänk på det, tack för tipset.Med lite alkohol blir det roligare!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har aldrig tänk på det, tack för tipset.Med lite alkohol blir det roligare!![]()
Känns som jag måste återkomma i ämnet.Varsågod![]()
Nja, jag är rätt förtjust i den nya Sea Dwellern, men den ligger nog en bit in i framtiden. Även DJ är bra snygga, men kanske måste jag bli lite äldre för att känna mig bekväm med att bära sånt bling..Absoluthur går det för dig, blir det nån sub snart för dig?
Eller vad är siktet riktat på nu?
![]()
28+ är väl very old fashioned?Old Fashioned på Rye på 28+![]()
Exakt28+ är väl very old fashioned?![]()
Visste inte att du häckade så pass långt söderut. Hojta om du är nedåt Hudik så bjur jag på en kopp kaffe på jobbet.
Lite svagt att ni inte hade matchande skjortor.
Västerås?Tillbaka i hemmets lugna vrå efter några timmar på hamnfestivalen bland sjörövare och patrask
Drar i mig en Shipfaced IPA, mycket god
![]()
Visa klockorna istället...Västerås?
Vi satt på k9 efter en tuff cykeltur
![]()
Utan både datum o bubbla. Är du nöjd?Reklampaus i Lewis, hämtar en kall i köket.
![]()
Och välvt safirglas i brist på plexiUtan både datum o bubbla. Är du nöjd?
Ser inte ut som du är i köket.![]()
Ha ha, vad fan är det ni dricker?Hejjejj hejdukens hejwuwuwooi
Det är ju en Apple Watch längst bort i bildVisa klockorna istället...
Ligger du på golvet med isbjörnen =)??Ett stycke bättre kräftskiva och ett stycken mindre bättre uppstoppad isbjörn
![]()
OklartHa ha, vad fan är det ni dricker?![]()
Vad är det för år på din tux?Väntar på att frugan o ungen skall komma hem. Blir hemkokt kräftsoppa ikväll. Mums.
![]()