Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Palle! @PalenkovichDjeflar i min låda grabben! Övriga kommentarer överflödiga..
Grattis!!
![]()
Sista inköpet för iår![]()
Ett stort fett grattis, vilken skönhet![]()
Tack! @StefanweeiSådärja. Grattis!![]()
Gracias amigo! @Floduttern
Tack Boss! @jarrebarre99Fett! Grattis min vän!
Tack Kingen! Dessvärre inte lika många kvar tack vare den här, men någon gammal sliten Rolle finns kvar
Tack Kingen! Dessvärre inte lika många kvar tack vare den här, men någon gammal sliten Rolle finns kvar@Affe
Hehe, ja det verkar inte bättre. Som tur är så gillar jag nudlarDet är lagnt!!! Hehe...My man, det kostar att ligga på TOPP!
Tack mannen! Ses! @gonzahaha.. nee jag ser det! Grattis som fan!
Jag har faktiskt hör det av kompis någon gång.Ska man tro på vad jag såg i en gammal svensk film från slutet av 70-talet finns det visst ytterligare ett sätt att stoppa korven...![]()
Oops!...grym den där.![]()
Opelertat.....
Plexi........
Mumma!!! Och grattis till första vinsten i lotteriet, vad det nu blir...Klockan bytte från 30 november till 1 december som sig bör för en årskalender
![]()
Stort grattis!![]()