Har du börjat i dansband och initieras med en klassisk panerad Wettex?Vi fick i alla fall mat före Nobelgästerna.
![]()
PS brysselkålen ser himmelsk ut!
DSFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du börjat i dansband och initieras med en klassisk panerad Wettex?Vi fick i alla fall mat före Nobelgästerna.
![]()
DSWisex heter de väl?...Har du börjat i dansband och initieras med en klassisk panerad Wettex?![]()
Ok! Hur ofta graderar man sig, en gång per termin eller? Finns det ett svart bälte, eller fler, som i Taekwondo som jag tränade förr i tiden?Tackar. Avancerade till orange idag. Har vitt och gult bakom mig och grönt, blått, brunt och svart framför mig, i nämnd ordning.
Gradering en gång per termin om man känner sig mogen uppgiften. Det svarta bältet är uppdelat i tio dangrader. Vet inte om det finns någon i Sverige som har högre än sjunde...Ok! Hur ofta graderar man sig, en gång per termin eller? Finns det ett svart bälte, eller fler, som i Taekwondo som jag tränade förr i tiden?
De säger det, har du provat? Får väl se till att bli bjuden 2017, det bör gå att lösa.Skulle vilja säga "äsch, det är inte så kul som det ser ut". Men, jag kan säga att det är rätt häftigt![]()
De säger det, har du provat? Får väl se till att bli bjuden 2017, det bör gå att lösa.Skulle vilja säga "äsch, det är inte så kul som det ser ut". Men, jag kan säga att det är rätt häftigt![]()
De säger det, har du provat? Får väl se till att bli bjuden 2017, det bör gå att lösa.
Bra smak!Snusar, dricker varm choklad och joxar med dinkorna.
![]()
Tackar!Bra smak!
Vågar inte göra motsvarande...Kollade över beståndet av 20mms band tidigare i dag.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är ju det som är det fina med att vara med här. Hur tosig man än är finns det alltid nån som är tosigare!Vågar inte göra motsvarande...

Har du kusar?Kort break i morgonen dagen efter
![]()