• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Tjuvlånar polarens helt galna flinga. Sjukt avis... En vacker dag ska jag lura honom att sälja den till mig. ;)

Kolla caset!

016_zpscdcb2649.jpg
004_zpsf9c3a593.jpg
007_zps6d2b0ccc.jpg

När du lurat han på den så lurar jag dig på det folded bandet :D

Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan :(...

Haha Romans yacht är nog liiite utanför min budget vah :D
Trist! Nej, det är i Cannes de feta butikerna ligger, förutom Monaco och Nice då. Annars har jag inte koll på det området, är ju mest nya dinkor...

Badstränder är jag lite dålig på men i Antibes finns det ju egentligen bara en vid hamnen? Annars finns det en liten rätt trevlig ute på Capen, Garoupe. I grannhålan Juan les Pins finns det en strandremsa lik den i Cannes.

Första semesterdagen.
Ska hämta ut semesterbeatern för Fedex inte lyckas leverera när de ska. Sen har de mage att ta sovmorgon när jag skyndar till deras kontor

null_zps7cab5aa5.jpg

Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan :(...

Haha Romans yacht är nog liiite utanför min budget vah :D

Coincidence? I Think not :D
Ser fram emot wristshots på ett par sköna hubbar & APs när du kommer hem!! ;)

Tillbaka
Topp