Robi74
Basic
Tjuvlånar polarens helt galna flinga. Sjukt avis... En vacker dag ska jag lura honom att sälja den till mig.
Kolla caset!
![]()
![]()
![]()
När du lurat han på den så lurar jag dig på det folded bandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjuvlånar polarens helt galna flinga. Sjukt avis... En vacker dag ska jag lura honom att sälja den till mig.
Kolla caset!
![]()
![]()
![]()
Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan...
Haha Romans yacht är nog liiite utanför min budget vah![]()
Har du en Tudor? Lite tråkigt med en sköld på spännet om du ska ha den till din Rolex.När du lurat han på den så lurar jag dig på det folded bandet![]()
Fin! Fler bilder!
Hörde nyheten om klockbutiksrånet på radion... tydligen en hel del som försvann.
http://www.dn.se/nyheter/varlden/nytt-ran-pa-rivieran/
Trist! Nej, det är i Cannes de feta butikerna ligger, förutom Monaco och Nice då. Annars har jag inte koll på det området, är ju mest nya dinkor...Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan...
Satan så fin!![]()
Såklart...
Den är verkligen fin. Inget fel på den länken. Numer i toppen på min lista.
Idag snodde jag sambons nyinköpta Milgauss![]()
Det är lugnt... Hon är bortrestSnyggt men inte snällt gjortnyinköpt och inte få ha den själv
![]()
Vart finns bästa badstränderna här i Antibes och finns det några klockaffärer som du kan rekommendera?? Skulle gå in hos Hublot/AP osv i Cannes men stackarna blev rånade en timma innan...