Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att redan nu veta att du blir försenad hem, du ska ju åka med SJ!![]()
Passar på att njuta av solen sista timmen i Sydafrika. Snart väntar en 30 timmars hemresa...
Durban-Johannesburg, Johannesburg-London, London-Sthlm, Sthlm-Motala. (sista biten m SJ...)
Spännande dinka!Dags att få komma ut i snön lite mr 3000
![]()
Lycka till!Brer mackor att ha med till tåget som ska ta mig till Umeå där jag inorgon ska göra första praktiska tentamen på läkarprogrammet, lagom nervigt men alltid kul med lite uflykt
![]()
Shit happensHur ofta tittar man på klockan? Ofta? mmm![]()
Satte på mig klocka imorse vid 7tiden och upptäckte nu att den inte alls visar kl 11:33 den 9 januari![]()
![]()
![]()
Tack. Ja den är häftigSpännande dinka!
Med tanke på all snö som kommit här så blir nog den längsta sträckan tidsmässigt den sista med SJ![]()
Passar på att njuta av solen sista timmen i Sydafrika. Snart väntar en 30 timmars hemresa...
Durban-Johannesburg, Johannesburg-London, London-Sthlm, Sthlm-Motala. (sista biten m SJ...)
Sjukdag, finns det nåt farligare än en karl med feber?![]()
hahaha, ja det skulle vara det dåKlockfeber med urvärk![]()
Det skulle isf vara han på Longines-fabriken som sågar upp datumhål vid kl 17 på annars svinsnygga klockor.Sjukdag, finns det nåt farligare än en karl med feber?![]()
tycker att det funkar helt okej på denna, alternativet hade varit att köra helt utan datum.Det skulle isf vara han på Longines-fabriken som sågar upp datumhål vid kl 17 på annars svinsnygga klockor.
Så länge datumhjulfärgen är samma som tavlan och det "nästan" smälter in i bakgrunden så är det OKish. Men inget som ska uppmuntras! Ropen skalla, datumfritt till alla!tycker att det funkar helt okej på denna, alternativet hade varit att köra helt utan datum.
tur att vi alla är olika, själv föredrar jag datum, jag stör mig inte på om den sitter vid 17 istället för 15Så länge datumhjulfärgen är samma som tavlan och det "nästan" smälter in i bakgrunden så är det OKish. Men inget som ska uppmuntras! Ropen skalla, datumfritt till alla!