En Gore-tex jacka som har hängt med sedan vintern 2005, all time favoriteKlockrent juVad är det för jacka? Kan ju inte vara jättevanligt med "klockglugg"
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Gore-tex jacka som har hängt med sedan vintern 2005, all time favoriteKlockrent juVad är det för jacka? Kan ju inte vara jättevanligt med "klockglugg"
![]()
Väntar ihärdigtFunderar på att sätta igång med recensionen av denna. Snart. Strax. Så småningom...
![]()
Yes box, en riktigt trevlig kompanjon.Väntar ihärdigtHar förstått att de ska vara ett riktigt schysst ur. Rent objektivt så är det ju fantastiskt!
Inväntar paketöppningEn bättre tisdag...![]()
![]()
Jag är lyckligt lottad! Varken jag eller frugan har förstått grejen med Ullared. Vi kommer med all säkerhet aldrig att beträda eländet! Lider med dig @Divemaster !Är tyvärr på Ullared
Nja, skulle nog kört läder istället...Väntar på flyget till Amsterdam och funderar på om mitt nya armband passar till min Breitling och framförallt om det gör det på vintern.
Då är du lyckligt lottad helt klart ! Vi bor ganska nära så ja har varit där mer än en gång.... ibland får man stryka henne medhårsJag är lyckligt lottad! Varken jag eller frugan har förstått grejen med Ullared. Vi kommer med all säkerhet aldrig att beträda eländet! Lider med dig @Divemaster !
Fy. Jag kanske inte kan säga så eftersom jag aldrig varit där, men ändå. Fy.Är tyvärr på Ullared
Medhårsstrykningen är en bekant metod! Fantastiska resultat kan uppnås med den!Då är du lyckligt lottad helt klart ! Vi bor ganska nära så ja har varit där mer än en gång.... ibland får man stryka henne medhårs![]()
Kör pelagos på gummiband. Inga problem med stölder. Lämnade till och med klockan framme på billigt hotellrum flera gånger.Sitter o funderar på vilken klocka jag ska ta med till långresan i Sydostasien egentligen. SKX007 på några olika natoband eller Pelagos på gummiband... Vore skitkul att ha med den, dyka, vandra, hänga på stranden med den osv, vore ändå tråkigt att bli av med den...trots att den är försäkrad...någon som har erfarenhet av om det är säkert att ta med sig en dyr klocka runt i den delen av Asien? Sorry for OT!
Dagens..
![]()