Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir det nått för paketöppningstråden?Härlig fredagkväll. Beställt ny klocka idag, tvättat länken på Explorer II:an, och nu kaffe på maten.
Ha en skön Fredagkväll alla klockvänner!
![]()
Den bilden var ju helt magisk!
Faktiskt lite avis på den där klockan....
Det kan det säkert bli.Blir det nått för paketöppningstråden?![]()
"snabbt fara till netonnet och köpa ett väggfäste" =![]()
Jag har ett bra ljudsystem till tvn, men vill ha det cleant. Så testar denna. Kanske uppgraderar varianten om jag gillar upplägget . I sann cleant anda var det lika bra att köpa snygga högtalare till datorn i vitt när jag var på g.
Ska bli spännande att se! Nu har dom äntligen gjort sig av med det enda som jag störde mig på deras länkar.![]()
längtar tills länken kommer hem!
Känns lite som "SDS-lagen" kickar in om det går åt skogen (skyll dig själv).Kollar på anemal planet. Har aldrig förstått mig på folk som håller på leker med döfsfarliga djur! Min respekt får dom inte då jag tycker dom bara är rent av dumma i huvudet!
![]()
![]()
![]()