Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val.Fan, glömde.....testade bara...denna är vassare..
![]()
Du menar väl att du passade på medans han fick testa din Tudor.Testade en kollegas klocka för en stund sen.
![]()
Nix... Sålde min Pulsar till honom och passade på när han lämnade den obevakad!Du menar väl att du passade på medans han fick testa din Tudor.![]()
Aha! du leder in honom på tyngre saker stegvis.Nix... Sålde min Pulsar till honom och passade på när han lämnade den obevakad!![]()
Gjorde en @Affe nyss och tappade klockan! Den ramlade in i jackärmen!
Samma tur som Affe, men billigare klocka, bandstiftet kroknade!
Usel bild, ja ja. Ska åka till uris då jag inte har något 24 mm stift hemma!![]()
Trevligt! Den vill jag veta mer avDet dök upp en panda...
![]()
Försöker få till paketöppningspost med fler bilder senare idag...
Det är en Zodiac, så den hade krossat underlaget där den landatGjorde en @Affe nyss och tappade klockan! Den ramlade in i jackärmen!
Samma tur som Affe, men billigare klocka, bandstiftet kroknade!
Usel bild, ja ja. Ska åka till uris då jag inte har något 24 mm stift hemma!![]()
Snyyyggg!Nöjd ☺☺.![]()
Jo! Det finns en orsak till att jag oftast har stålhätta!Det är en Zodiac, så den hade krossat underlaget där den landat
Tack!Snyyyggg!![]()