Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Vad vad är det för version?Väntar på flyget
![]()
Sinn 356 Juwelier Roberto LE. Snart till salu i ett forum nära dig...Nice! Vad vad är det för version?
Den där är nog bättre än Explorer. I alla fall de nya varianterna. Men de borde gjort fyrkanten på timvisaren lite mindre...Bytte om till mysklocka.
![]()
Med tanke på dina experiment är jag mycket förvånad över det faktum att klockan INTE ligger i sopptallrikenÄter jordärtskockssoppa med passaround-Padin.
![]()
Passaronden kan följas under Kobra Kai.
Det har jag inte stört mig på, däremot kunde minutvisaren varit 1.5mm kortare...Den där är nog bättre än Explorer. I alla fall de nya varianterna. Men de borde gjort fyrkanten på timvisaren lite mindre...
Uh vilken tavlan
Ingen aning, @Zcorp kanske vet jag köpte den av honom.Uh vilken tavlan
Nice bro
Vad är det ref?
Fel tråd.Med tanke på dina experiment är jag mycket förvånad över det faktum att klockan INTE ligger i sopptallriken![]()
F-n, ibland hatar jag att ha rätt..
Det har varit torrt och fint väder i flera veckor men dagen efter jag tvättade bilarna så regnar det. Slår aldrig fel.
Så idag använder jag frugans bil och min får stå kvar nytvättad i garaget i väntan på bättre väder
![]()