xigzo
Guld
Asså di ssmling riktigt fräsh köpt alla i nyköp eller begagnat?Dags för sallad, idag så får det bli en feta sallad!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Asså di ssmling riktigt fräsh köpt alla i nyköp eller begagnat?Dags för sallad, idag så får det bli en feta sallad!
![]()
Snyggt tavlan!!!Bytt till GMT då jag har saknat datum då jag burit Milgauss hela dagen!
![]()
Måndagsskål!Jaaamen när man på måndagen slänger ihop en Bouef Bourguignon så kan man ju inte lämna det sista vinet ståendes bara..!?
![]()
Vin på en måndag, busigt värre![]()
Själv fick jag en vinare (inte kvällens) för att hjälpt granntanten att komma in på internet på ipaden. (Skriva in lösen på wi-fi)Fick en sexpack för att ha sett efter kaniner åt grannen under sportlovet.
![]()
Själv fick jag en vinare (inte kvällens) för att jag hjälpte granntanten att komma in på internet på ipaden. (Skriva in lösen på wi-fi)Inte lika mycket tid och arbete lagd från mina sida som för dig.
Riktig fin klocka!Sitter i soffan och beundrar nytillskottet![]()
Hoppas ni har en bra kväll också
![]()
Vin på en måndag...Edit: nu blev det knas..
Kanonfint bro!!!Sitter i soffan och beundrar nytillskottet![]()
![]()
Tavlan är så sjukt fulsnygg! Antingen så hatar man den eller så älskar man denJag har duschat klart och nu kollar jag på komedi film![]()
Tissot®![]()
Tackar, grymt nöjdKanonfint bro!!!
TackarRiktig fin klocka!
Hur mycket väger den klockan ?Sitter i soffan och beundrar nytillskottet![]()
![]()
Slutresultat? Happy ending?Fickpingis
![]()
Just denna burken ser helt orörd ut...... Nån som provat denna burk ?
![]()
Haha tackar det där värmdeTavlan är så sjukt fulsnygg! Antingen så hatar man den eller så älskar man den
![]()
Grymt snyggt!![]()
Ja vad heter den där jäkla tråden nu då, när man för en gångs skull lyckas?
Ja visst är denGrymt snyggt!
38m?!?