Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shopping är bra grejer. Finns alltid något att köpa här.Du kan väl adoptera mig? Hade heller inte klagat.. Dåligt väder = shopping![]()
Tur att du har en snygg klocka att trösta dig med!Nja, det tillhör inte mig, skolan har varit väldigt tydliga med att jag inte får ta med det hem![]()
Häftigt, dramatiskt motiv! Men det måste väl ändå vara bites the snow?!Kom nyss in från en uppfriskande promenad, där stötte jag på denna fågel som kastat in handduken.
'Another one bites the dust'
![]()
Ser ut som att klockan är 90% av din kroppsvikt. Är det verkligen en bekväm klockstorlek för dig?helt ok för en som hatar att laga mat![]()
![]()
Den där ser riktigt smutt utStuderar regnet![]()
Får köra vattentätt
![]()
Ser värre ut än vad det ärSer ut som att klockan är 90% av din kroppsvikt. Är det verkligen en bekväm klockstorlek för dig?
Yachtmastern i stål med blå tavla är så underbart fin !!
Finfina ägg, höga och väl sammanhållna = färska. Egna höns? Håller med om favvokäk.Tillagar favvo käk! Är nog bara hemlagade kåldolmar som slår hemlagad pyttipanna!
Mmm! Här ska ätas...
![]()
![]()
Gott gotti gott-gott!
![]()
Finfina ägg, höga och väl sammanhållna = färska. Egna höns? Håller med om favvokäk.
TackYachtmastern i stål med blå tavla är så underbart fin !!
Vintage?Ramen...
![]()