Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tråkigt @Affe !!Läser ett pisstråkigt mejl jag fick idag!
Tror dom att man är född igår eller?! Kan bara vara så att dom sålt klockan till någon annan som lagt ett högre bud! Klockan hade ju en box som den låg i, så hur den skulle ha gått sönder den lilla biten är för mig ett under! SUCK!
![]()
![]()
Phahahah! Passande namn "Schmuckhaus"Läser ett pisstråkigt mejl jag fick idag!
Tror dom att man är född igår eller?! Kan bara vara så att dom sålt klockan till någon annan som lagt ett högre bud! Klockan hade ju en box som den låg i, så hur den skulle ha gått sönder den lilla biten är för mig ett under! SUCK!
![]()
![]()
Vad tråkigt @Affe !!![]()
Fan vad tråkigt, hoppas du hittar en annan!Läser ett pisstråkigt mejl jag fick idag!
![]()
![]()
Det jag var rädd för var just det att den skulle bäras stor och topptung och därför dragit mig för att testa Panerai överhuvudtaget men blev mycket förvånad över hur fint den satt. Gillar den mer och mer, den får mest tid av alla mina klockor idagsläget. Nu suktar jag efter något i guldHur upplever du 0024:an? Stor? Jag tycker den bär riktigt fint på handleden, väl balanserad.
Nej vad tragiskt! Jag beklagar verkligen vännen...Läser ett pisstråkigt mejl jag fick idag!
![]()
![]()
Fin! GratulerarTestar dagens nyförvärv. Redan hunnit testa både rem och länk. Använde hela kapten Haddocks vokabulär till länken men det gick tillslut och utan repor.
![]()
![]()
Kan bara hålla medDet jag var rädd för var just det att den skulle bäras stor och topptung och därför dragit mig för att testa Panerai överhuvudtaget men blev mycket förvånad över hur fint den satt. Gillar den mer och mer, den får mest tid av alla mina klockor idagsläget. Nu suktar jag efter något i guld.
![]()
Åh, den är tbx ja - Uffe skvallra
Fick sälja en njure för att täcka servicen.Åh, den är tbx ja - Uffe skvallra![]()
Nej vad tragiskt! Jag beklagar verkligen vännen...