• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ny kompis, blev med 16610 v-serie på lunchen :)
Blev lite dyr men vill testa lite stålrolle som omväxling från TT. Var iaf ett litet fullset från panten på Kaplans.
IMG_2185.JPG

Läser ett pisstråkigt mejl jag fick idag!

Tror dom att man är född igår eller?! Kan bara vara så att dom sålt klockan till någon annan som lagt ett högre bud! Klockan hade ju en box som den låg i, så hur den skulle ha gått sönder den lilla biten är för mig ett under! SUCK!

DSC_9862.JPG
tråkigt.JPG

Tror dom att man är född igår eller?! Kan bara vara så att dom sålt klockan till någon annan som lagt ett högre bud! Klockan hade ju en box som den låg i, så hur den skulle ha gått sönder den lilla biten är för mig ett under! SUCK!

DSC_9862.JPG
tråkigt.JPG
Phahahah! Passande namn "Schmuckhaus" :D

"Schmuck", or "shmuck", in American English is a pejorative term meaning one who is stupid or foolish, or an obnoxious, contemptible or detestable person.

DSC_9862.JPG
tråkigt.JPG
Fan vad tråkigt, hoppas du hittar en annan!

Hur upplever du 0024:an? Stor? Jag tycker den bär riktigt fint på handleden, väl balanserad.
Det jag var rädd för var just det att den skulle bäras stor och topptung och därför dragit mig för att testa Panerai överhuvudtaget men blev mycket förvånad över hur fint den satt. Gillar den mer och mer, den får mest tid av alla mina klockor idagsläget. Nu suktar jag efter något i guld :).
27.JPG

DSC_9862.JPG
tråkigt.JPG
Nej vad tragiskt! Jag beklagar verkligen vännen...

Det jag var rädd för var just det att den skulle bäras stor och topptung och därför dragit mig för att testa Panerai överhuvudtaget men blev mycket förvånad över hur fint den satt. Gillar den mer och mer, den får mest tid av alla mina klockor idagsläget. Nu suktar jag efter något i guld :).
27.JPG
Kan bara hålla med :)

Tillbaka
Topp