engelin.mikael
Basic
Testar lite nya fotoprogram till telefonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det inte är bastu inblandat skall det nog va minst 22 grader i Öresund om jag skall bada istället för att dricka en öl när hustrun och jag går ner till Pålsjöbaden.Jag badar helst inte om det är under 25 grader i vattnet, så i detta fallet är frågan om vem av mig eller läderbandet som skulle klara sig bäst. Man kan ju få men för livet för mindre
.
Känns som det är läge för en anmälan till ARN (Allmänna reklamationsnämnden)Sitter på ARN och väntar på försenat flyg efter jobb, helt klart inte drömmen en fredagskväll
![]()
Just go for it!Suktar efter att smaka på presenten jag fick av min fru idag.
![]()
Resultatet:Flankstek, potatiskaka och rödvinsås blir det ikväll. Trevlig fredag!
![]()
Lycka till!På väg hem efter en liten utflykt på intervju tidigare i morse! Som det känns gick rätt så bra, bara formaliteter återstår!
![]()
![]()
Även adeln skålar med dig!Skål då borgare och bönder![]()
![]()
Lycka till!
Icke att förglömmaÄven adeln skålar med dig!
Hur ung man än är så kan man inte missat YRROLJAG HAR ÄTIT PANNKAKA!!!
![]()
Ni som är för unga för att fatta versalerna får googla på det..![]()
Jag har fortfarande EN av slingorna kvar...Funderar på om kollegan inte skall plocka ned julbelysningen från balkongen...
![]()
Jag med, och ifjol hade jag adventsstakarna uppe tills i mitten av oktober.Jag har fortfarande EN av slingorna kvar...![]()