Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Steker dom i superhög värme, rare/medium (mer till rare) + en bea jag kämpar med just nu. En filé från Gotland låter super. OK ska sluta OT.Ser riktigt bra ut! Hur tillagas de?
Själv har vi grillat oxfile från Gotland....riktigt gott![]()
Efter en förmiddag på O2 och Star Wars Identities trillade jag förbi BP och jämförde min stål med en C3PO-ig version. Försöker inbilla mig själv att det var dagens prishöjning med 5% som höll mig från att komplettera med en Sedna Roseguld![]()
![]()
Leksand kommer inte ikapp ändå, så det är inte så spännande...JÄVLAR så spännande det är!
![]()
Leksand kommer inte ikapp ändå, så det är inte så spännande...
Hoppas av hela mitt liv att dem klarar detta.I hockey kan allt hända, 5 min är mycket tid i ishockey!
Och jag sitter och undrar om nästa klocka ska bli en milgauss, den växer i mina ögon.
tack vare dina bilder!
Kör på en vit tavla, blir mycket trevligt till sommarn.![]()
Hoppas av hela mitt liv att dem klarar detta.
Jo, jag hoppas det. Nästa år kan det lika gärna vara omvänt! Att Leksand slår ut Mora.Du överlever! Leksand reser sig alltid för eller senare!
Jo, jag hoppas det. Nästa år kan det lika gärna vara omvänt! Att Leksand slår ut Mora.
Sant, och jag lider verkligen med er VIK-supportrar! Men tror ni kommer upp nästa år igen.Betänk att ditt lag kommer att spela i Allsvenskan i vilket fall som helst, mitt kära VIK kommer att spela Div 1 hockey nästa säsong! Det är sorgligt om nått, det kommer att svida i VIK hjärtat för lång tid framöver!
Sant, och jag lider verkligen med er VIK-supportrar! Men tror ni kommer upp nästa år igen.
De E underbart å vara GAISARE!!Ni skulle bara veta hur det är att vara GAIS'are...
Eller hur, @toftich?
Seriestart mot Norrby i morgon btw.
![]()
Det är bara felprioriterat hos dem i kommunen som har pengar. Det är ju en anrik klubb för f-n.Tack för omtanken, men det kommer att dröja tyvärr, dåligt med pengar, så det blir svårt att locka spelare! Är bara att gilla läget dessvärre!
Det är bara felprioriterat hos dem i kommunen som har pengar. Det är ju en anrik klubb för f-n.![]()
Har inte så bra koll på VIK, men hoppas allt löser sig för er tillslut, vet hur motgångar känns och de känns inte bra! Men jag är oerhört glad för Moras skull, de har krigat på hela säsongen och dem förtjänar denna SHL plats mer än något annat lag.Tack för omtanken, men det kommer att dröja tyvärr, dåligt med pengar, så det blir svårt att locka spelare! Är bara att gilla läget dessvärre!