• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_3672.JPG
En kall:)

Jo, jag hoppas det. Nästa år kan det lika gärna vara omvänt! Att Leksand slår ut Mora.

Betänk att ditt lag kommer att spela i Allsvenskan i vilket fall som helst, mitt kära VIK kommer att spela Div 1 hockey nästa säsong! Det är sorgligt om nått, det kommer att svida i VIK hjärtat för lång tid framöver :confused::shifty::depressed:!

Betänk att ditt lag kommer att spela i Allsvenskan i vilket fall som helst, mitt kära VIK kommer att spela Div 1 hockey nästa säsong! Det är sorgligt om nått, det kommer att svida i VIK hjärtat för lång tid framöver :confused::shifty::depressed:!
Sant, och jag lider verkligen med er VIK-supportrar! Men tror ni kommer upp nästa år igen.

Tack för omtanken, men det kommer att dröja tyvärr, dåligt med pengar, så det blir svårt att locka spelare! Är bara att gilla läget dessvärre!
Har inte så bra koll på VIK, men hoppas allt löser sig för er tillslut, vet hur motgångar känns och de känns inte bra! Men jag är oerhört glad för Moras skull, de har krigat på hela säsongen och dem förtjänar denna SHL plats mer än något annat lag.

Tillbaka
Topp