Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va ?? Brosandi betyder 'leende' på isländska, en slump ??
Brosandi är min flickvänBra fråga@Stefanweei
Sluta posta bilder på den där bara växer i mina ögon![]()
Brosandi är min flickvän
Hon säger: Ingen slump!![]()
Gratulerar!Första riktiga klockan, första bild publicerad!
![]()
Kanonsnygg, den där!Köar till Bilprovningen.
![]()
Riksgränsen, en pärla om man gillar snö.
![]()
Riktigt trevlig den där! Vad har du för ref på den (klockan alltså - inte dokumentären)?Kollar på en dokumentär om livstidsdömda i USA, där snackar vi straff, vissa dömda till 1200 år bakom galler![]()
Nice, midnattsåkning dåFaktiskt en av de finaste pärlorna! Har min årliga resa upp i början av maj.
Men en PADI hade du minsann!![]()
Signalen blinkar grön. Då är allt som det ska. Fy vilken mardröm det var igår när jag stod med två slutkörda skruvdragarbatterier och en ickefungerande laddare...
Ja, men den var ju bara till låns...Men en PADI hade du minsann!
tack, jo den är riktigt grym, tror det är L27934926Riktigt trevlig den där! Vad har du för ref på den (klockan alltså - inte dokumentären)?
Funderat på att uppdatera Passaroundtråden?![]()
Signalen blinkar grön. Då är allt som det ska. Fy vilken mardröm det var igår när jag stod med två slutkörda skruvdragarbatterier och en ickefungerande laddare...
Det är mycket bilder på din SKX, känns som att du kanske borde starta en egen blogg för vad du och din klocka har för sig.Kollar på ett avsnitt av Prison Break och tar en pepsi.![]()
![]()