• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Finns det några bra bouldering-ställen i Örebro? Kom igång igen med klättringen i vintras efter 7års frånvaro :pcrashpad ska inhandlas inför sommaren :)
Ja speciellt Rosendal är ett kanonställe för bouldering och finns även en del bultat och leder för topprep. Finns en hel del ensamma block som bjuder på fina problem runtom Örebro också. Hör du hemma i Örebro? Kolla på 27crags.com, där finns mycket upplagt. Dra iväg ett PM om du ska till Örebro och bouldra lite så hakar jag på och kan guida dig till guldkornen :)

Ja speciellt Rosendal är ett kanonställe för bouldering och finns även en del bultat och leder för topprep. Finns en hel del ensamma block som bjuder på fina problem runtom Örebro också. Hör du hemma i Örebro? Kolla på 27crags.com, där finns mycket upplagt. Dra iväg ett PM om du ska till Örebro och bouldra lite så hakar jag på och kan guida dig till guldkornen :)
Utgår från Linköping och verkar finnas flera bra ställen här med om man kollar 27crags. Men en utflykt till nya platser är alltid kul, speciellt om man blir guidad av en local ;):D

image.jpg

SJ-lunch på väg till fjälls

Utgår från Linköping och verkar finnas flera bra ställen här med om man kollar 27crags. Men en utflykt till nya platser är alltid kul, speciellt om man blir guidad av en local ;):D
Ja då har du ju närhet till Knutby som ska vara riktigt bra. Har inte hunnit besöka det ännu, men kommer garanterat bli en dagstripp dit denna säsong.
Ja det är alltid kul att testa nya områden, som sagt hojta till, jag är ändå ute var och varannan dag ;)

Ja då har du ju närhet till Knutby som ska vara riktigt bra. Har inte hunnit besöka det ännu, men kommer garanterat bli en dagstripp dit denna säsong.
Ja det är alltid kul att testa nya områden, som sagt hojta till, jag är ändå ute var och varannan dag ;)
Ja, Knutby ska vara bra. Får bli the place to be i sommar :D

Stor tack för inbjudan! Pmar när det är dags för nya äventyr :)

Tillbaka
Topp