• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Äntligen klar med gnolandet på motionscykeln! Det blev 10.2 mil, 2321 förbrända kalorier, 2: 53: 47 sekunder och en slutpuls på 95.

Visste att tiden bara gick upp till 99min, idag fick jag även lära mig att den slog baka till 0, när man passerat 10 mil, sjukt irriterande!

Bytte faktiskt klocka då KRONABY klockan inte är min! Kändes inte så schysst att svätta ner lädret!
IMG_7360.JPG
IMG_7362.JPG


Nu återstår bara det roliga, 600 situps :rolleyes:!
 
Senast ändrad:

Oscarmessi

Omega
2-Faktor
Äntligen klar med gnolandet på motionscykeln! Det blev 10.2 mil, 2321 förbrända kalorier, 2: 53: 47 sekunder och en slutpuls på 95.

Visste att tiden bara gick upp till 99min, idag fick jag även lära mig att den slog baka till 0, när man passerat 10 mil, sjukt irriterande!

Bytte faktiskt klocka då KRONABY klockan inte är min! Kändes inte så schysst att svätta ner lädret!
IMG_7360.JPG
IMG_7362.JPG


Nu återstår bara det roliga, 600 situps :rolleyes:!
Sjukt imponerande! :)
 
Topp