Engine turned.Kan det vara en DJ med fluted bezel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Engine turned.Kan det vara en DJ med fluted bezel?
![]()
Kör tungt idag.
Och som en liten roande morgonanekdot kan jag berätta att jag efter efter dagens transportlöpning glömde ombyteskläderna vid skrivbordet så när jag skulle klä på mig efter att ha duschat upptäckte jag att jag inte hade några kläder att ta på mig. Jättespännande. Tur att det är nära till skrivbordet och att jag har morgontrötta kollegor...
Ger dig till i morron.Undra hur länge jag klarar utan länk
![]()
En vis man sa (skrev) en gång till mig: Aldrig en DJ med slät bezel!Engine turned.![]()
Så sant, slät bezel har man ju på 1500.En vis man sa (skrev) en gång till mig: Aldrig en DJ med slät bezel!
Och engine turned är ju inte heller slät!
Jag tror du känner den vise mannen väldigt väl!
Länka...Det kliar i fingrarna!
![]()
Vad lustigt. Med GMT-visaren mot 12ans index ser det ju exakt ut som davidsstjärnan!Känns bättre
![]()
Kanske blir Exp II för min del i morron.Känns bättre
![]()
Det finns alltid en konspirationsteori bakom hörnet.Vad lustigt. Med GMT-visaren mot 12ans index ser det ju exakt ut som davidsstjärnan!
Det tycker jag låter som en riktigt bra idé!Kanske blir Exp II för min del i morron.![]()
TackarSkitfiske på digVad skall de dras idag?
Får sova på saken, ligger redan en annan förberedd men man kan ju byta i halvtid.Det tycker jag låter som en riktigt bra idé!![]()
Samma skitväder här, det enda positiva med vädret är temperaturen, i går hade vi +2 grader i dag +11!Står i fönstret och tittar ut och begrundar det tråkiga vädret vi har idag!
![]()
Well, that sure as hell wasant me @jabla. Men tack för morgonens skratt. Idag ser jag till att ha allt med innan jag gå in i duschen.
Samma skitväder här, det enda positiva med vädret är temperaturen, i går hade vi +2 grader i dag +11!
Du får titta på din GMT i stället, den är allt annat än tråkig!![]()