• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Aqua Lung i Tjeckien.

IMG_3125.JPG
IMG_3133.JPG

(korspost från speedy-tråden)
För exakt ett år sedan (fyllde 30år den dagen) bestämde jag mig att jag skulle köpa en Speedy för att fira att jag i det stora hela är där jag vill vara i mitt liv. Självklart för den då sitta på denna födelsedag och jag kunde inte vara mer nöjd med valet av klocka. Denna kommer vara kvar för alltid och vad passar då bättre än denna klassiska klocka med mycket historia i bagaget.
20170614_093632-01-jpeg.558787

Absolut! Tack för oron. Också sett dessa.
Därav det röda serviscaset!
Har gym på jobbet och väskan med mig in på gymmet under uppsikt av mig och kollegor.
Hoppas den är lite säker där!

Det röda servicecaset talar om för alla tveksamma att det ligger en Omega däri!
Kör med ett glasögonfodral, finns billiga neutrala med sammetsinsida, hos en optiker nära dig.
OBS! Det ska vara neutralt, inte stå Ray-Ban eller nåt liknande!
Don't trust anyone!!

Don't trust anyone!!
Problemen är följande!
Det är ett satans oskick att bli bestulen på sina saker! Har ingen betydelse vad priset är, en klocka för 350kr eller en för 50kkr. Nån har rotat i mina grejer! Ibland är det enklare att hitta en ersättning för 50kkr klockan än 350kr klockan!
Mina glasögon blev stulna i ett badhus. Hade och har Ray-Ban bågar och det stod det på fodralet:banghead: En bekant blev av med insulinpumpen(?) De trodde väl att det var nån kul elektronik... elektronik, javisst, för 100kkr och killen blev ersättningsskyldig till landstinget! Surt! Skydda era saker!

Tillbaka
Topp