Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag menade att få olja på klockan...Måhända har jag några hämningar kvar, men inte i samband med olja eller smuts.
Strax landar man, 14 grader och regn! Härligt
![]()
![]()
Men vafalls Filip. Du må vara nykär, men idag är det banne mig tisdag!!!Vi är mörkblå och ska på möte hos beställaren
![]()
Jag vet!!Men vafalls Filip. Du må vara nykär, men idag är det banne mig tisdag!!!![]()
Får väl godta detta skäl men ser fram emot en bild på blåbäret ikvällJag vet!!
Känner mig som en vidrig människa.
Kom på det när jag kommit helvvägs till jobbet.
Så fort jag kommer ska den såklart på!
Får köra ett svepskäl:
Jag cyklar till jobbet och det fanns risk för regn..
Akta din axel, vännen!Är på Hemköp, wow vilken trängsel vid färskpotatisen för 95 öre! Det var tydligen bonuskundträff mellan kl 13/19 idag!
![]()
Nåja, då är man i Helsingfors i alla fall och väntar på flyget till Bromma.Hemskt med segt Wi-FI, du får njuta av din fantastiska klocka när ledan sätter in. Visst ja, du lär inte se detta FÖRE Moskva!![]()
Skönt att ha klarat av den långa sträckan. Helsingfors-Bromma är ju inte längre än att det är dags att börja gå ner när ni kommit uppNåja, då är man i Helsingfors i alla fall och väntar på flyget till Bromma.
Det ända är att jag gick upp kl 23 svensktid igår och ska direkt till en jobbmiddag två timmar efter jag landar på Bromma.Skönt att ha klarat av den långa sträckan. Helsingfors-Bromma är ju inte längre än att det är dags att börja gå ner när ni kommit upp![]()
Jisses!Det ända är att jag gick upp kl 23 svensktid igår och ska direkt till en jobbmiddag två timmar efter jag landar på Bromma.
Småslumrade till och från. Se bara till att drick vatten och ta det lagom lungt med spriten så brukar det gå bra. Sedan har jag en udda böjelse för att alltid somna när det är turbulens och var lite åskväder på vägen över så fick någon timmes sömn.Jisses!
Det kan bli tufft! Har du kunnat sova nåt öht på resan?
En bekant till mig, far kors och tvärs på möten och konferenser, han har förmågan att somna innan planet lyfter, om inget ska förberedas, sedan vaknar han vid landning!
Håller tummarna för dig!
Luta dig mot honom och beröm klockan! Det har kanske hänt två ggr sedan klockan var ny!![]()
Sitter en äldre herre typ 80+ jämte mig med en helguld daydate oldschool på presidentlänk...4 siffrig ref tror jag