• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Explorer 2 denna tidtagartisdag.
24 timmars tidvisning är mer än vad en speedy klarar. :)

WP_20170620_10_58_23_Rich (2).jpg

Jag vet!! :(:nailbiting::bag::banghead:
Känner mig som en vidrig människa.
Kom på det när jag kommit helvvägs till jobbet.
Så fort jag kommer ska den såklart på!
Får köra ett svepskäl:
Jag cyklar till jobbet och det fanns risk för regn..
Får väl godta detta skäl men ser fram emot en bild på blåbäret ikväll ;)

Det ända är att jag gick upp kl 23 svensktid igår och ska direkt till en jobbmiddag två timmar efter jag landar på Bromma.
Jisses!
Det kan bli tufft! Har du kunnat sova nåt öht på resan?
En bekant till mig, far kors och tvärs på möten och konferenser, han har förmågan att somna innan planet lyfter, om inget ska förberedas, sedan vaknar han vid landning!
Håller tummarna för dig!

Jisses!
Det kan bli tufft! Har du kunnat sova nåt öht på resan?
En bekant till mig, far kors och tvärs på möten och konferenser, han har förmågan att somna innan planet lyfter, om inget ska förberedas, sedan vaknar han vid landning!
Håller tummarna för dig!
Småslumrade till och från. Se bara till att drick vatten och ta det lagom lungt med spriten så brukar det gå bra. Sedan har jag en udda böjelse för att alltid somna när det är turbulens och var lite åskväder på vägen över så fick någon timmes sömn.

Tillbaka
Topp