• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sitter och dregglar över klockan jag nyss köpt från @hook
Min första Rolex och klocka för mer än 5000 spänn, någonsin.
Köper den som belöning till mig själv för ett antal olika anledningar.
Nu är det bara att vänta på att den anländer...
LtGEDAP.jpg
grattis och välkommen till träsket!

Behöver ytterligare en hobby...funderar... ;)

image.jpeg
Har sagt detta förr, kommer att säga det igen!
Epitet på en bra hobby!
-Kosta mycket pengar!
-Inte driva historien framåt!
Fiske, alternativt flugbindning!

Kattuppfödning, hutlöst dyrt!

Frimärkssamlande

Modelljärnväg, handbyggda mässingsmodeller från Asien, vansinnigt fina och kostar huggorm!

Skalaflyg, bygg en modell för 50 papp ställ ut den på tävling, så ska man flyga med den! 5 sekunder senare får man börja om med byggandet...
Det var några fina alternativ :banghead: :D

Bara njuter, när jag körde 16570 tyckte jag visarna var för stora på 216570 och att klockan blev oproportionelig men nu tycker jag att 16570 ser oproportionelig ut. Så jäkla nöjd med fantomvisarna och den matta tavlan som skiftar lite i brunt i solljuset.
IMG_0223.JPG

Mmm, Svart på insidan av visarna = de flyter fritt. Så snyggt, jag saknar min... Kommer att köpa igen, underbar Rolex.

Ja, jag har några stycken nu, 6-7 stycken och detta är helt klart bästa hittills. Tror den får stanna över årskiftet iaf. (Vågar inte tänka längre än så...)
Ska klämma på lite klockor i sommar, kraftigt ångestskapande detta!
Men god hjälp på vägen att läsa dina och andras funderingar och uppfattning om saker!
Det är så små detaljer som avgör om "det" finns hos det man är intresserad av!;)

Ska klämma på lite klockor i sommar, kraftigt ångestskapande detta!
Men god hjälp på vägen att läsa dina och andras funderingar och uppfattning om saker!
Det är så små detaljer som avgör om "det" finns hos det man är intresserad av!;)
Ja det är inte lätt att veta vad man verkligen vill ha. Men jag som är 193cm lång så passar den här stora bra på mig. Men handlar du begagnat så får du ju tillbaka pengarna om det inte blir rätt på första försöket.
Kram bror

Tillbaka
Topp