MartinGFX
Basic
Damer och groggVad jagar man nu?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damer och groggVad jagar man nu?![]()
Ser bra ut det där !Precis smackat på läder på en Aquis. Hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Rent principiellt är jag emot läder på dykare, men estetiskt sett ser det riktigt bra ut!Precis smackat på läder på en Aquis. Hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Vad jagar man nu?![]()
Har du bandet monterat på det viset?
Häftig urtavla.Nyförvärvet sitter givitvis på idag. Skrev ihop en recension ni gärna får ta del av om denna!
https://klocksnack.se/threads/sdgm003-grand-cocktail.76360/
![]()
Jävla läcker tavlaTar Dagens sista kopp för att klara av sista halvtimmen.
![]()
Mycket snyggt och passande, hiss m.a.o.Precis smackat på läder på en Aquis. Hiss eller diss?
![]()
![]()
![]()
Både ja o nej, har släppt loss flärpen ur klickspännet så den kan ligga ned.Har du bandet monterat på det viset?![]()
Leker sjökapten med lillen.. Borde kanske haft en YM2, men denna får duga för stunden..![]()
Nä alltså jag brukar ha den långa flärpen kl 6Både ja o nej, har släppt loss flärpen ur klickspännet så den kan ligga ned.
Eller hur menar du?![]()
Aha, jag gillar o ha flärpen mot tummen. Funkar ju fint vilket somNä alltså jag brukar ha den långa flärpen kl 6![]()