• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Firar bröllopsdag.
IMG_4078.JPG
Gratulerar! :)

IMG_8567.JPG

Putsar lite på klockorna och tittar på damfinalen !
Konstaterar att det saknas 3 klockor i boxen.
Funderar lite på vad man ska kunna fylla den med.
En Panerai till hustrun har jag tänkt mig ! Skulle vara snyggt med en 111 eller en 005 på henne.
Sedan saknar jag DEEPSEA 'n lite så man kanske skulle återinskaffa en sådan eller varför inte den nya SEA-DWELLER 'n . Sedan skulle det ju sitta fint med en 116719BLRO. Bara att kämpa vidare ! Tar denna galenskap aldrig slut ! Trodde detta skulle sluta när jag köpte min 116618LB.

IMG_8567.JPG

Putsar lite på klockorna och tittar på damfinalen !
Konstaterar att det saknas 3 klockor i boxen.
Funderar lite på vad man ska kunna fylla den med.
En Panerai till hustrun har jag tänkt mig ! Skulle vara snyggt med en 111 eller en 005 på henne.
Sedan saknar jag DEEPSEA 'n lite så man kanske skulle återinskaffa en sådan eller varför inte den nya SEA-DWELLER 'n . Sedan skulle det ju sitta fint med en 116719BLRO. Bara att kämpa vidare ! Tar denna galenskap aldrig slut ! Trodde detta skulle sluta när jag köpte min 116618LB.
Grym samlning

Tillbaka
Topp