Gratulerar!Firar bröllopsdag.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Grattis!Firar bröllopsdag.
![]()
Bättre att ta fram en ring. En sån måste du hålla hårt iSitter fortfarande och ler. Får nästa ta fram bubblet! Detta måste firas
Grattis till er båda men mest till dig!Firar bröllopsdag.
![]()
Grym samlning![]()
Putsar lite på klockorna och tittar på damfinalen !
Konstaterar att det saknas 3 klockor i boxen.
Funderar lite på vad man ska kunna fylla den med.
En Panerai till hustrun har jag tänkt mig ! Skulle vara snyggt med en 111 eller en 005 på henne.
Sedan saknar jag DEEPSEA 'n lite så man kanske skulle återinskaffa en sådan eller varför inte den nya SEA-DWELLER 'n . Sedan skulle det ju sitta fint med en 116719BLRO. Bara att kämpa vidare ! Tar denna galenskap aldrig slut ! Trodde detta skulle sluta när jag köpte min 116618LB.
Man ber att få tacka!Man ber att få gratulera!![]()
Tack så hjärtligt!Gratulerar!
Tack så mycket!Grattis!![]()
Tack!Gratulerar!![]()
Grattis!
Tack så mycket! Mest från mig.Grattis till er båda men mest till dig!
![]()
Klockbränna är aldrig löjligt!Ska nog sola utan klocka imorgon. Annars ser det ju bara löjligt ut
![]()
Snyggt, men varför laddar du inte upp bilden här direkt?Första bilden på nyförvärvet!
LÄNKTEXT
FixadeSnyggt, men varför laddar du inte upp bilden här direkt?
Jag har undrat ett tag.. hur många kilo grönsaker och frukt/bär släpas hem till familjen Affe varje vecka?Mmm...dags för kvällskäk, blir fruktsallad i dag också, det helt OK för min del!
![]()
![]()
![]()
Tack så mycket!