• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_8582.JPG

Hjälper barnet med hennes födelsedagsorigamiaskar. Det går bra så länge jag inte förväntas göra ett passande lock...

Status på ryggen? Hoppas det ser bra ut :)
Ingen säger något,har ej hör och häpna,träffat läkare sen fredag förmiddag, när jag frågade röntgen personalen då svarar de att de är icke behöriga att kommentera bilderna,det ända de säger är att kotan är i två delar ihoptryckt och diskarna får läkaren diskutera.
När jag var på väg tillbaka till avdelningen så upptäckte jag att det finns inte rum nr.13 jag ligger i rum nr.14 alltså egentligen rum nr.13 det bådar inte gott.:nailbiting:

Har bara hunnit postat lite så det är dags att läsa ikapp på KS efter en dag på två hjul, blev först en tjugomilatur i Skåne o Halland med hustrun bakpå. Därefter ner på stan med lillhojen och kolla på bilar från Vallåkraträffen. Telefonbatteriet dog så inga bilder därifrån.

WP_20170819_22_14_42_Rich (2).jpg

Ingen säger något,har ej hör och häpna,träffat läkare sen fredag förmiddag, när jag frågade röntgen personalen då svarar de att de är icke behöriga att kommentera bilderna,det ända de säger är att kotan är i två delar ihoptryckt och diskarna får läkaren diskutera.
När jag var på väg tillbaka till avdelningen så upptäckte jag att det finns inte rum nr.13 jag ligger i rum nr.14 alltså egentligen rum nr.13 det bådar inte gott.:nailbiting:
Har röntgat mig tidigare också och det är sjukt svårt att få något svar (vettefan varför). Hoppas det blir så positivt som möjligt :)

Kul att du noterade det med rumsnr. Trodde inte de var så vidskepliga på sjukhus, men tydligen :)

Har inte tittat närmare på katetern tidigare men den skav mig på sidan av skinkan och jag ser att det går en el kontakt ditt!!!
Vad i helsike för? Kabel sitter inne i röret som går genom snoppen in i blåsan.
Nån som förstår sig på sånt?:woot:

IMG_3640.JPG

Senast ändrad:
Har inte tittat närmare på katetern men den skav mig på sidan av skinkan och jag ser att det går en el kontakt ditt!!!
Vad i helsike för? Kabel sitter inne i röret som går genom snoppen in i blåsan.
Nån som förstår sig på sånt?:woot:
IMG_3640.JPG
Den är kopplad till KS. Vi elchockar dig om du är utloggad för länge (sovdags undantaget) :)

@Undersköterskan borde kunna svara kanske?

Tillbaka
Topp