Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen säger något,har ej hör och häpna,träffat läkare sen fredag förmiddag, när jag frågade röntgen personalen då svarar de att de är icke behöriga att kommentera bilderna,det ända de säger är att kotan är i två delar ihoptryckt och diskarna får läkaren diskutera.Status på ryggen? Hoppas det ser bra ut![]()
Ibland dricker Dr Puh crémant. Som en vanlig människa!Din blygsamhet hedrar dig.![]()
Då måste Stroboman vara med också !Absolut, ännu större utmaning ju fler olycksfåglar vi är!
Krya på dig![]()
Det blev inget gjort idag förutom att ryggen röntgades.![]()
OBS! Fotgavel som de var tvungna att plocka bort, var lite för lång för sjuksängen.
Och så sjukhus lunch och kvällsmat,frugan bär idag Burberry ifall nån vill veta.
Det uttrycket måste jag lägga på minnet Bubbel, bling och kebabrulle![]()
Kvällsklockbyte.
När bubblet kom fram gick det inte att stå emot längre. Vita veckan bryts med bubbel, bling och kebabrulle. Longines står för blinget.
Skratt är bästa medicinen. Skratta inte kotorna ur led baraDet uttrycket måste jag lägga på minnet Bubbel, bling och kebabrulle
Du bör patentera det innan någon annan gör det!
Skrattade tills jag fick ont...![]()
Champagne är för övrigt grymt till bacon och äggBubbel är dryckernas motsvarighet till bacon. Passar till allt och är en fantastisk smakförhöjare.
Det är sen gammalt.
Det och en rejäl balja sotsvart kaffe låter som en frukost för gudar.Champagne är för övrigt grymt till bacon och ägg
Men den GMT:n ska väl ha länk med PCL?Han: Rolex Gmt C (på oysterlänk, borstad)
Hon: Rolex Precision (på vikt oysterlänk).
Snart kommer pastan
![]()
Hehe, nej nej, den borstar man ju direktMen den GMT:n ska väl ha länk med PCL?![]()
![]()
Nu tittar solen fram litegrann iaf.
![]()
Njuter av Lördagen med min nya Omega Aqua Terra Master Coaxial![]()
Har röntgat mig tidigare också och det är sjukt svårt att få något svar (vettefan varför). Hoppas det blir så positivt som möjligtIngen säger något,har ej hör och häpna,träffat läkare sen fredag förmiddag, när jag frågade röntgen personalen då svarar de att de är icke behöriga att kommentera bilderna,det ända de säger är att kotan är i två delar ihoptryckt och diskarna får läkaren diskutera.
När jag var på väg tillbaka till avdelningen så upptäckte jag att det finns inte rum nr.13 jag ligger i rum nr.14 alltså egentligen rum nr.13 det bådar inte gott.![]()
Han: Rolex Gmt C (på oysterlänk, borstad)
Hon: Rolex Precision (på vikt oysterlänk).
Snart kommer pastan
![]()
Men den GMT:n ska väl ha länk med PCL?![]()
Hehe, nej nej, den borstar man ju direkt![]()
Den är kopplad till KS. Vi elchockar dig om du är utloggad för länge (sovdags undantaget)Har inte tittat närmare på katetern men den skav mig på sidan av skinkan och jag ser att det går en el kontakt ditt!!!
Vad i helsike för? Kabel sitter inne i röret som går genom snoppen in i blåsan.
Nån som förstår sig på sånt?
![]()
Av förarna: en på 125:a som inte fyllt 18, två i 25-årsåldern samt två i 40-årsåldern så i princip har du rätt.Alla lika unga som du.![]()
Dom är snälla mot mig på BergströmsOch din hustru blir lika imponerad som min över att få vara med på KS-bild?
Mycket. Men det gäller att ranonera. Får inte bli en vana åka snålskjuts sådär
Klippkort på Bergströms?![]()