xigzo
Guld
Krya![]()
Det blev inget gjort idag förutom att ryggen röntgades.![]()
OBS! Fotgavel som de var tvungna att plocka bort, var lite för lång för sjuksängen.
Och så sjukhus lunch och kvällsmat,frugan bär idag Burberry ifall nån vill veta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya![]()
Det blev inget gjort idag förutom att ryggen röntgades.![]()
OBS! Fotgavel som de var tvungna att plocka bort, var lite för lång för sjuksängen.
Och så sjukhus lunch och kvällsmat,frugan bär idag Burberry ifall nån vill veta.
Det var lugnare förr när ungarna fick sockret med sig hem i en påse på slutet.![]()
Åh vilket party. Nu väntar vi bara på att föräldrarna ska hämta sina sockerstinna ungar.
INOX och Dremel!Ska leka med min tidiga födelsedagspresent till mig själv.![]()
Barnet leker med sina som hon just fått av sina kompisar.
Harmoni.
![]()
"Heavy duty cut off wheel".
Jag blir varm i hela kroppen.
"Var ute och plockade kantareller, fick ihop så det fyllde hela stekpannan!"Nyss hemkommen från skogen.. så sjukt laddad för en kantarellmacka!!!!
![]()
@The lord har fullt upp med att driva sitt badrums-hostel!Trodde inte klockor, öl och cigarrer var nåt för dig...![]()
HulkSveper det sista så man kan göra sig en GT istället..
![]()
kan ej vara i svartvit 

Då måste Stroboman vara med också !![]()
Sist jag var ute i fyra timmar kom jag hem med EN kantarell"Var ute och plockade kantareller, fick ihop så det fyllde hela stekpannan!"![]()
Haha...då får vi verkligen något att bita i, våran klockbroder är verkligen en oturskorp!
Lång middag i så fall, klockan är ju 22.36.
Vet du vad som händer när du blandar morfin med Red Bul,wow säger jag bara.(måste festa jag med, lördag ju

Dags att börja jobba efter en natt i husbilen, bästa känslan!Dags att gå och lägga sig efter en natt på jobbet. Bästa känslan.![]()