När Affe går någonstans går han ALL IN!Det är så kul med paketöppningar, ingen klockpaketöppning eller klockrelaterat idag heller dessvärre!
Men väl...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Cykelhjälm!
![]()
Gammalt djungelordspråk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När Affe går någonstans går han ALL IN!Det är så kul med paketöppningar, ingen klockpaketöppning eller klockrelaterat idag heller dessvärre!
Men väl...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Cykelhjälm!
![]()
Gasen i botten?Röker en billig skitpinne (Don Julian) o lyssnar på Eddie M. Sänkt ett gäng OF...
![]()
Se upp för bilarna!Är påväg mot kungliga Hufvudstaden för två veckors praktik på Ringvägen.
![]()
Snygg bild! split vision.Njuter av solnedgång över Split i Kroatien.
![]()
Grattis!Firar det senaste inköpet med lite bubbel i Stockholmo![]()
Haha, jag hoppas det blir så!Tror Superman snart kommer att bli en Speedy Gonzales.![]()
Blir nog en sväng imorgon!Klart du skall ut, det är ju sen gammalt.
Själv har jag aldrig varit där fastän min hustru talat om det massor av gånger.![]()
De flesta som flyr till Skåne är båtflyktingar från Danmark, min hustru har däremot en unik vän som är kåtflykting från Lappland.![]()
Flydde till Skåne då man lyckades byta till sig ytterligare 6 dagars semester. Nu dags för grill.
Grattis!Måste dubbelposta med nytillskottet!16220
![]()
![]()
Roligare än så här blir det fan inte en fredagkväll för en gubbjävel i de arbetande klasserna.
Det är en fin titel att vara gubbajävel
Tack! Min första klocka var en smp, tänkte det kunde vara roligt med en keramisk för att få lite flashbacksGrattis!
Vi skall alla den vägen vandra.![]()
När Affe går någonstans går han ALL IN!
Gammalt djungelordspråk.![]()
Cabben ser jag, den är bra grym!![]()
Inte en sovmorgon på lördag, bra energi !Dags förben liten cykeltur!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den frågan har jag funderat på i över tio år. Nu undrar jag även hur de kan vara stendöda en vardagsmorgon, men på helgen så ska man tävla med tuppen.Slappar i soffan och undrar varför inte barnen kan låte pappa få sovmorgon![]()
Haha,ja de kan man fundera påDen frågan har jag funderat på i över tio år. Nu undrar jag även hur de kan vara stendöda en vardagsmorgon, men på helgen så ska man tävla med tuppen.