Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var dags att operera bort en ganglion, en ofarlig knöl som växt till sig på handleden. Kör klockan på högern så inga problem nu. Men antibakteriell dusch 3 ggr innan gjorde att jag undvek använda "bakteriell" klocka. Känns bra att ha klocka på armen igen! Så naket utan! =)Vad hände? Men du har väl en högerarm också ?
Gjorde blodpuddingen med en feta sallad, blev ok.Hmmm. Svårt val. Fanns det inte blommig falukorv?![]()
Hur är det med tid och datum ?
Melonsmak på snuset? Läckert armband på VCn.
Tiden var rätt, men den har inte quick-set så det blir ju ett jäkla skruvande så jag var för lat för att fixa det för en dags skull.Hur är det med tid och datum ?![]()
Tuff måndag efter helgens bravader. Men nu blir det paj på renskav och kantareller hos svärmor
![]()
Bara så att du vet, din klocka har en storebrorsa på väggen bakom receptionen i Hotell Gothia Towers ...
![]()
En Reverso är alltid en Reverso!Finmiddag med alternativen blodpudding eller ärtsoppa idag. Valet av klockan är ju enkelt iaf...![]()
![]()
Fin IWC, vad är det för ref?Efter det vanliga vardagskaoset vilket innebär att söva en mindre skolklass med ungar är det rätt gött med Netflix och en skål lösgodis.
![]()
Laddar inför derby![]()
![]()
Klart du skall ha en svarv!![]()
Kvällsklocka på.
Gräsänka och lite uttråkad. Värmer rester och funderar på om jag skulle passa på att åka och köpa mig en svarv.