Jag och padin går runt och vaggar dottern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen hem till norr!På väg hem till Norrland igen.
![]()
Ligger i sonens soffa och bakfylletestar hans nya Kinetic Seiko.
Cool pjäs!!
![]()
Japp!Den från k&s? Cool är den iaf![]()
Promenad i västra hamnen i Malmö med dottern.
Stålande fint väder!![]()
Välkommen hem till norr!
Den är sjukt cool! Vad är det för band du kör till? Är det open end? Letar efter något snarlikt till en egen tank.Minsta (och exklusivaste) herruret på 5-års festen igår? Jaeger LeCoultre Duoplan från trettiotalet.
Här allt om klockan; https://klocksnack.se/threads/projekt-jlc-duoplan.62281/
![]()
Håller till i Medelpad, så jag antar att du tycker att jag är "sörlänning"!Tack tack
Har glömt var i Norr du bor.
![]()
Tack!Den är sjukt cool! Vad är det för band du kör till? Är det open end? Letar efter något snarlikt till en egen tank.
Fint var det iaf. Klockan har väl fasta bandstift? Antar att du har öppnat bandet och limmat igen (?).Tack!
Nej, det är ett vanligt band, 16mm. Ett NOS Speidel. Hittade det på eBay och kollade, men de finns inte kvar längre.