Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så glad för din skull.Dags att köra igång med sitt första riktiga jobb för nystartade fönsterrenoverings firman!
![]()
![]()
![]()
Kul, grattis och lycka till!
Modell?![]()
Står i Dödens triangel och bevittnar fler näradödenupplevelser än en fältskär på ett slagfält. Känns bra med något tåligt, såsom en G-shock, på armen, om jag nu skulle råka ta ett felsteg.
Jag tror du leder i mastodontiga fruktbilder i alla klockforum world wide, Affe.![]()
Så glad gör din skull.
Det kommer att gå lysande för dig, dina kunder kommer att få en hängiven, duktig och konstruktivt envis hantverkare som tar hand om deras fönster!
Grattis och lycka till!Dags att köra igång med sitt första riktiga jobb för nystartade fönsterrenoverings firman!
![]()
![]()
![]()
Säkerhets konferens
![]()
Nej, jag kan inte hålla mig...yrkesskadaDags att köra igång med sitt första riktiga jobb för nystartade fönsterrenoverings firman!
![]()
![]()
![]()
Här har du modell och inköpsställe.Modell?
Nej, jag kan inte hålla mig...yrkesskada. Både "säkerhetskonferens" och "fönsterrenoveringsfirma" är sammansatta ord, även om de då blir aplånga.
Nöjd med den?Seiko Flightmaster.
![]()
Grattis och lycka till!
GT is the shit![]()