Haha ja dendär borde du överleva med ett taggrym !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja dendär borde du överleva med ett taggrym !
Japp, vi har två... har du också ryss?Åååh. En ryss?
Japp, vi har två... har du också ryss?
Jag ville ha en hund men frugan vann och då fick jag välja ras. Dom är nästan som hundar. Riktigt fina katter.Nej, men de ser så graciösa ut och är så vackra att titta på.. vi har två klumpiga ragdolls.![]()
Jag ville ha en hund men frugan vann och då fick jag välja ras. Dom är nästan som hundar. Riktigt fina katter.
BifallDu gjorde rätt val.
Påminner lite om hur det blev hos oss. Min fru är kattmänniska och jag hundmänniska. Jag nästan avskydde katter innan.
Frugan tjatade till sig en katt (+ en till) och nu älskar jag dem mer än hundar. Ja, katter är inte alls olika hundar det kräver bara en annan finkänslighet att upptäcka detta! On topic![]()
Vi tar en runda i vintrigt Småland.
![]()
Edit: Lägger in en bild till.
![]()
Hej, tack för det. Jag gillar den otroligt mycket. Därför har jag överöst forumet med bilder. Kolla den här sökningen och njut:Vafan, vi vill ha fler bilder på den där! Vansinnigt fin!
Slant med trissan....Jo men inte glaset också!
![]()
Sliptrissan hoppas jag?Slant med trissan....
Det är sånt som gör terapeuter överflödigaTerapi är att få sitta på sängkanten i lugn och ro med en mekanisk manuell klocka och vrida upp den, ställa tiden och putsa den inför morgondagen.
![]()