• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_20171210_130354.jpg

Tack för din analys och grundliga svar. Jag är onekligen sugen att testa den nu!:hungry:
Ölnörd som jag är måste jag kommentera :) Jõuluöö är bra och riktigt prisvärd också! Som du skriver passar den året runt. Põhjala är ju ett bra bryggeri överlag dessutom!
Loggade in på Systemet och försökte beställa men det gick inte :( "slut i lager" säger dom då. Hämta från annan butik funkar tydligen inte. Om vi fortsätter med lite ölnörderi så dök jag på denna samtidigt i Nordstan och den gick ju inte att motstå. Går inte som julöl även om den släpptes här samtidigt. Knep fyra flaskor av den. Det här är lite annan grej, man måste nog gilla rauchbier till att börja med. Denna verkar däremot gå att webbeställa på Systemet, nr 11624. Edit: Kände att vi måste prova denna nu, ställde en flaska i kylen tills ikväll.
61E06602-A4E5-42B0-8621-16724ED225F4.jpeg

Senast ändrad:
Kollar gångreserven på min Mark XVI, ca 4,5 år efter service. Uppe i 47 timmar nu och tickar på fortfarande. Har dock sackat efter lite dom sista timmarna.
Edit: Stannade en halvtimma senare, dvs efter 47,5 timmar. Specad till 42 timmar så den behöver nog inte service än på ett tag ... :)
Rolex E1 2017-12-10 (+ IWC M).jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp