• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

A131EE87-A2E9-4FED-B812-635EE5E8D7DC.jpeg

Grävde än en gång i farsgubbens låda och hittade den här tank inspirerade Raymond Weil klockan :D
Ser helt ny ut och i fullsatt så klart :D
(Han är lite av en horder i vissa fal ;))

Drack den i fredags och var på bryggeriet i somras. Jäkligt fint med Rököl!

Drack denna igår:
IMG_5518.JPG
Kul :) För ganska exakt ett år sedan så besökte deras bryggmästare Göteborg med en trätunna plus att dom hade denna doppelbock där på Bishop Arms. Bamberg har jag besökt ett antal gånger men bara under sommarhalvåret, denna öl har då aldrig funnits tillgänglig. Den här är riktigt bra men lite "mycket", färskvaran på trätunna är bäst.
3BB24070-C318-405B-BF41-2EB2C1D37BEA.jpeg

Kul :) För ganska exakt ett år sedan så besökte deras bryggmästare Göteborg med en trätunna plus att dom hade denna doppelbock där på Bishop Arms. Bamberg har jag besökt ett antal gånger men bara under sommarhalvåret, denna öl har då aldrig funnits tillgänglig. Den här är riktigt bra men lite "mycket", färskvaran på trätunna är bäst.
3BB24070-C318-405B-BF41-2EB2C1D37BEA.jpeg

Oj det är inte jättevanligt att folk varit där :) De hade inte den ölen när jag var där heller. Men god mat och öl på tunna hade de massor! Förövrigt en väldigt trevlig stad!

Tillbaka
Topp