the quiet man
Guld
Äsch, på drygt 600 anställda så finns det alltid någon som har lite svårt med arbetsmoralen.Låter som en hemsk arbetsplats, skulle aldrig vilja jobba där
Jag trivs iaf, inte att jaga fuskare men det ingår i mitt jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, på drygt 600 anställda så finns det alltid någon som har lite svårt med arbetsmoralen.Låter som en hemsk arbetsplats, skulle aldrig vilja jobba där
Haha vem vetDärför de sjukskriver sig?![]()
Visst är det så, men vad ska man göra med informationen, ”hörru leffe du sökte ledigt juldagen och fick den inte beviljad, sen såg jag att du var sjuk den dagen, var du verkligen de?”.Äsch, på drygt 600 anställda så finns det alltid någon som har lite svårt med arbetsmoralen.
Jag trivs iaf, inte att jaga fuskare men det ingår i mitt jobb.
Tack , att hon står ut , med klocknörderi o annatStort grattis! 15 år är aktningsvärt!
Väldigt OT men visst finns det saker att göra vid upprepade ”förseelser”. Brukar räcka med en liten ”heads up”Haha vem vet
Visst är det så, men vad ska man göra med informationen, ”hörru leffe du sökte ledigt juldagen och fick den inte beviljad, sen såg jag att du var sjuk den dagen, var du verkligen de?”.
Bockar och bugar-Dina wristshots har mycket karaktär! Dina klockor i kombination med Dina tatueringar och de effekter som Du väljer gör att Dina kort blir helt magiska. Ser redan fram emot nästa inlägg!!
Den klockan är så bra! Aldrig tänkt på Oris innan men testade den live häromdagen och kan inte sluta tänka på den!Julbestyr![]()
Faktiskt riktigt nöjd, länge sen jag var så nöjd med en klocka, och länken är asbraDen klockan är så bra! Aldrig tänkt på Oris innan men testade den live häromdagen och kan inte sluta tänka på den!är du nöjd?
Nu svarar jag inte för @sjökvist utan också! Har haft den där, hur grym som helst. Så jävla smidig och snygg.Den klockan är så bra! Aldrig tänkt på Oris innan men testade den live häromdagen och kan inte sluta tänka på den!är du nöjd?
Håller med till fulloNu svarar jag inte för @sjökvist utan också! Har haft den där, hur grym som helst. Så jävla smidig och snygg.
Dessa förstående kvinnor är svåra att finna, behåll henne! Vi är själva uppe i 12 år trots mina ”böjelser” med klockor, RC bilar mm. Har t.o.m. en egen ”man cave” bara med leksaker och fick dessutom en Breitling i 50 års presentTack , att hon står ut , med klocknörderi o annat![]()
Nu svarar jag inte för @sjökvist utan också! Har haft den där, hur grym som helst. Så jävla smidig och snygg.
Faktiskt riktigt nöjd, länge sen jag var så nöjd med en klocka, och länken är asbra
Japp, funderar på samma. Den är ju riktigt bra prissatt andrahand också tycker jag.Roligt att höra! Grymt sugen! Gillade att den var så tunn och hur glaset är format! Blir garanterat en 2018!![]()
Färsking. Du stoppar såklart ner den i en fyrkantig låda. Eller bryter itu den i två delar så att pappret når runt. Hallå eller.Slår in julklappar. Är totalt värdelös på det. Förstör min julglädje varenda jävla år![]()
![]()
![]()
Hur fan ska jag slå in den här tillexempel?Den är ju inte fyrkantig ens!
![]()
Ger upp och tar en öl istället, får fortsätta imorgon
![]()
Vi tar oss en GT för att fira kommande ledighet.
![]()