Kanon, stort grattisVärldens lyckligaste pappa nu!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanon, stort grattisVärldens lyckligaste pappa nu!
![]()
![]()
Världens lyckligaste pappa nu!
![]()
![]()
Grejen är att jag skulle lämnat ett urinprov imorse men visste inte det, så jag var på toaletten innan jag kom dit. Var tvungen att komma tillbaka klockan 13:00Kan tänka mig att @The lord behövde påfyllning efter provtagningen.![]()

Glöm inte barnet nu bara! Blir jobbigt att förklara för frugan varför du bara har presenterna med dig hem.Lill grabben på jakt efter födelsedagspresent
Bilar och Star Wars figurer är populärt
![]()
![]()
![]()
Inget som inte ett par öl kan fixa.Grejen är att jag skulle lämnat ett urinprov imorse men visste inte det, så jag var på toaletten innan jag kom dit. Var tvungen att komma tillbaka klockan 13:00![]()
Hahah blir nog presenterna jag glömmer i första handGlöm inte barnet nu bara! Blir jobbigt att förklara för frugan varför du bara har presenterna med dig hem.![]()
Ingen Hubbe idag?Filmtajm med Indiana Jones![]()
Den får några dagars välförtjänt vilaIngen Hubbe idag?
inte dum den Bratten heller dockDen får några dagars välförtjänt vila![]()
Klockleverans?Sitter i väntans tider...
![]()
Gäller att prioritera rätt