Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ god jul på dig.Firar typ jul igen![]()
![]()
Det är inga större konstigheter om man är lite försiktig. Jag byter flera ggr I veckan på min. Har väl fått några småmärken, men det är ju baksidan av bandhornen så inget som stör mig. I början var jag också lite nojig men det ger med sigNågot som kan vara bra om man är lite osäker och är rädd för märken är att tejpa undersidan av bandhornen så man inte gör märken.
Riktigt trevligt! Omega har tänkt på allt. Grattis igenLägger lillan och leker med lumen på nya dinkan. Lite ballt att minutvisaren är grön och övrigt blått.
![]()
Tack kompis.Riktigt trevligt! Omega har tänkt på allt. Grattis igen
Har inte riktigt kommit till omegas specialare ännu... men jag är med nuTack kompis.
Tog dig ett tag där innan du fattade vad det var![]()
Vi får se vem som klipper vem br0r.
Jäklar! Köpte precis samma klocka tror jag, gillar den än så länge, ser inte riktigt vilken exakt modell du har, är det 3HR, 5 eller 5X? Jag köpte 5X, är stor som fan haha!Vi har sprungit lite.
![]()
Moody?Sitter och tittar/lyssnar på vuxna som super.![]()
![]()
Lätt värt det!Hål i brallan men jag har en Patek!
![]()
Japp! "AdrianO" förjävla tråkigt.
Ryss?Firar typ jul igen![]()
![]()
Hurtbulle!Vi har sprungit lite.
![]()