Django, good stuff!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Django, good stuff!
Välkommen ut ur AdrianO-garderoben!Japp! "AdrianO" förjävla tråkigt.
Tackdu! Vi hade ju relativt lika nick ändå.Välkommen ut ur AdrianO-garderoben!![]()
Välkommen ut ur AdrianO-garderoben!![]()
Man ska aldrig byta nick, aldrig.Tackdu! Vi hade ju relativt lika nick ändå.![]()
Det stämmer. Fast ibland ångrar jag att jag bytte...Tackdu! Vi hade ju relativt lika nick ändå.![]()
Man skulle haft bra från början, som du.Man ska aldrig byta nick, aldrig.
Du får aldrig byta vare sig nick eller avatar! Fast om du ändå gör det snor jag båda!Man ska aldrig byta nick, aldrig.
Han måste ha haft fylleflax.Man skulle haft bra från början, som du.![]()
Givet kompis!Han måste ha haft fylleflax.![]()
Kungkeso är ju ledigt...Japp! "AdrianO" förjävla tråkigt.
"Kesokungen" storebror Margarinkungen.Kungkeso är ju ledigt...
Skulle bytt till adryano.Man skulle haft bra från början, som du.![]()
Kanske ska lägga ut de till försäljning på TraderaDu får aldrig byta vare sig nick eller avatar! Fast om du ändå gör det snor jag båda!
(Säg till om du vill sälja rättigheterna till dem)
Tur i forumsnick otur i kärlek.. Eller hur det nu varHan måste ha haft fylleflax.![]()
Fenix 5 med safirglas. Haft den sedan maj och är mycket nöjd!Jäklar! Köpte precis samma klocka tror jag, gillar den än så länge, ser inte riktigt vilken exakt modell du har, är det 3HR, 5 eller 5X? Jag köpte 5X, är stor som fan haha!
Nice! Tror 5:an passar bättre på min handled då min 5X:a är så himla stor! Dock är jag utanför återlämningstiden så jag får leva med denFenix 5 med safirglas. Haft den sedan maj och är mycket nöjd!![]()
Ut och spring!Om @Dr Puh kunde smitta av sig lite på en själv.![]()