Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var snygg, vad heter den?Länkbyte på SARB’en
![]()
Tack! Hadley Roma, hidden clasp.. Sisådär kvalitet om jag skall vara ärlig...Den var snygg, vad heter den?
Ah okej, jag är ute efter en länk av högre kvalité än den som kom med min SARB035!Tack! Hadley Roma, hidden clasp.. Sisådär kvalitet om jag skall vara ärlig...
Samma här. Fick hem denna idag men letar vidare. Den här har inte SEL och låset är inget vidare. Hoppas på att Strapcode får fram ngt....Ah okej, jag är ute efter en länk av högre kvalité än den som kom med min SARB035!
![]()
Tulum levererar ingen sol men inte heller snöstorm så det är ok
Hittade inget på Strapcode som var gjort för SARB035.Samma här. Fick hem denna idag men letar vidare. Den här har inte SEL och låset är inget vidare. Hoppas på att Strapcode får fram ngt....
Du glömde längst ner...Plöjer källarförrådet. Grejerna jag ska ha ligger längst in, längst bak - som alltid.![]()
Längst ner är det bara varannan gångDu glömde längst ner...![]()
Skönt för en sparare att se fler källarförråd som liksom är fullt!Längst ner är det bara varannan gång![]()