• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags att åka och handla lite, dvs trängas med folk på fredagseftermiddagen ... :banghead:
Rolex E1 2018-01-19 (ute).jpg
Har läst någonstans att den är en rep-magnet, stämmer det? Blir den repig lätt?

Har läst någonstans att den är en rep-magnet, stämmer det? Blir den repig lätt?

What he said ... :)

Ursäkta sent svar men jag har slagits med resten av stadens befolkning i tre olika livsmedelsaffärer, då min fru bestämt att vissa saker ska handlas i vissa affärer ... :banghead:

Tillbaks till klockan. Tycker du att den såg repig ut på bilden? Då den med undantag för boettsidor och glasring är borstad syns inte mindre repor alls. Däremot blir det väldigt lätt jack i glasringen har jag förstått, eller hur @Fixxxer ...? :D

Rolex E1 2018-01-19 (jack).jpg

Senast ändrad:
Nej såg inga repor alls, din ser ju helt ny ut. Läste nån review om hur lätt den repas och något om att stålet var mjukt (?), kommer inte ihåg vart men kan luska fram den.

What he said ... :)

Ursäkta sent svar men jag har slagits med resten av stadens befolkning i tre olika livsmedelsaffärer, då min fru bestämt att vissa saker ska handlas i vissa affärer ... :banghead:

Tillbaks till klockan. Tycker du att den såg repig ut på bilden? Då den med undantag för boettsidor och glasring är borstad syns inte mindre repor alls. Däremot blir det väldigt lätt jack i glasringen har jag förstått, eller hur @Fixxxer ...? :D

Rolex E1 2018-01-19 (jack).jpg
:rolleyes:
Framhäver man något så syns allt! :D

Tillbaka
Topp