• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bra gjort!
Livsfarliga på riktigt!
Min mammas kollega blev barnlös på -60 talet, då en istapp gick rakt igenom barnvagnen...
Fruktansvärt!

Självklart, har sett flertalet personer hoppa undan de senaste dagarna ute på stan.
Farligare än vad folk tror och bör deff tas på allvar.

Men fy f** va fruktansvärt... Ännu mer push att alltid se till att de plockas bort..

Leker hitta traktorn
IMG_20180122_091833.jpg
Eller ska ni just köra ett "chicken race" ? :facepalm:

Plötsligt händer det. Ombord på planet och upptäcker att jag glömt klockan! Brukar resa med minst ett par klockor men denna gång är jag helt utan.

Ovanlig situation och abstinensen börjar redan smyga sig på, och då har vi inte ens lyft från Arlanda. Blir fem svettiga dagar. Alternativt att jag måste köpa något skoj på resan.

Ber om några ”gilla” endast för att dämpa min ångest. Tack på förhand för förståelse.

005CE8EC-4B48-4A81-B03E-029D38E75572.jpeg

Plötsligt händer det. Ombord på planet och upptäcker att jag glömt klockan! Brukar resa med minst ett par klockor men denna gång är jag helt utan.

Ovanlig situation och abstinensen börjar redan smyga sig på, och då har vi inte ens lyft från Arlanda. Blir fem svettiga dagar. Alternativt att jag måste köpa något skoj på resan.

Ber om några ”gilla” endast för att dämpa min ångest. Tack på förhand för förståelse.

Kämpa!

Keep it up, kämpa :)

Hittade den på ngn konstig klockgrupp på Facebook. Stämde möte med säljaren på en pendeltågsstation. Han såg ut som Seth Rydells tvilling. Anade en del ugglor i mossen... Men hans namn stod på kvitto och annat så det verkade vara ok. Inge swish utan kontanta pengar. Hade kollat bilder på honom innan så jag bar ingen annan klocka när vi möttes..:) Men lite spännande var det allt...

Hittade den på ngn konstig klockgrupp på Facebook. Stämde möte med säljaren på en pendeltågsstation. Han såg ut som Seth Rydells tvilling. Anade en del ugglor i mossen... Men hans namn stod på kvitto och annat så det verkade vara ok. Inge swish utan kontanta pengar. Hade kollat bilder på honom innan så jag bar ingen annan klocka när vi möttes..:) Men lite spännande var det allt...
Klockaffärer är inget för den fege...:). Har bara gjort en affär (förutom nyköp) utanför forumet och det var min första DJ på en parkeringsplats i Höör. Ett nyförälskat par sålde hans morfars gamla DJ och sket fullständigt i mig, ville bara ha kosingen och åka hem och...ja du vet :D

Tillbaka
Topp