Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte av urtid för ett par veckor sedan och det funkade fint![]()
Senast jag beställde gick det fort, några dagar. Men när jag beställde detta i somras tog det nog en vecka eller något.Supertack! Det stod beställningsvara. Tog det lång tid?
Klart man kan, eller utnyttja VAB, Vård Av Bil...Skitväder idag och ännu värre ska det bli i morgon. Jag som har nytvättad bil .... Kan man sjukskriva sig?
![]()
Stort tack för spoiler på inspelad match!![]()
Beklagar! Haha...men skulle själv aldrig surfa omkring på nätet om jag spelade in något. Och då allra minst på vad gör du och din klocka tråden...
Helt ärligt så missade du inte så mycket, var ingen match som går till historien till än av dom mest välspelade! Däremot var det kul och se prisutdelningen, jä jävlar va omtyckt Rogga ponken är, stående ovationer i en kvart kändes det som och Roger fällde mer än en tår... 20 Grand-Slam är respekt!