• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Känns alltid lika bra att ta på sig denna klockan, nykär typ! :D
IMG_20180203_132541.jpg

Tulpanerna är till speedyn ;)
Fyller på med lite äldre speedy

FBD2BFCC-8163-447E-8E8D-B2D1A99A645A.jpeg
 

16610

Patek
2-Faktor
Mmm...Hm, då ska vi se @16610! Filmen Cage Dive är en blandning av filmerna Open Water och The Reef! Men den når inte väl inte upp i samma nivå som någon av dom nämnda filmerna! Dock är den bra gjord och scenerna med hajarna känns som det vore på riktigt! Men för oss hajälskare som måste se det som kommer ut på film, så är denna ändå ett måste!

Jag ger filmen Cage Dive 2.5 Affar av 5.
4c408e06-f433-4f95-8112-f39993184592-jpeg.727468

Tack för info. Tycker den verkar sevärd. Ska bara få med sambon ikväll på lite hajfilm:)
Hon börjar jobba imorgon kl 6.45 så jag kan ju va uppe och kolla lite:)
Jag är lite sliten efter natten då äldste sonen fick magsjuka i natt:( men film piggar upp:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för info. Tycker den verkar sevärd. Ska bara få med sambon ikväll på lite hajfilm:)
Hon börjar jobba imorgon kl 6.45 så jag kan ju va uppe och kolla lite:)
Jag är lite sliten efter natten då äldste sonen fick magsjuka i natt:( men film piggar upp:)


Det är lugnt mannen, bara glad att vara till hjälp.

Det får du säkert!

Fy fan, hoppas du klarar dig utan att bli smitta, magsjuka är inte så rolig att få. Jodå...sevärd är den väl såklart, och dit ger ju en massa sköna sommarvibbar med soligt väder och bad som man saknar lite mot alla snö som vi fått ned!
 

16610

Patek
2-Faktor
Det är lugnt mannen, bara glad att vara till hjälp.

Det får du säkert!

Fy fan, hoppas du klarar dig utan att bli smitta, magsjuka är inte så rolig att få. Jodå...sevärd är den väl såklart, och dit ger ju en massa sköna sommarvibbar med soligt väder och bad som man saknar lite mot alla snö som vi fått ned!

Tack vännen!

Grabben känns bättre så håller tummarna att resten av familjen klarar sig.

Dock ringde läkarn och sa att jag skulle in på måndag. Jag har tydligen lunginflammation. ( haft ett helvete i 4 veckor) men de hade inte hunnit med att ge svar förr än nu (3 dagar)

Många sjuka nu så film blir perfekt:)
 
Topp