Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis på födelsedagen!Dax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()

GrattisDax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()
Hej,
Den klockan är magisk, grattis! Är den 36mm och hur gammal är den?
GrattisBeundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Första klockan med cert utfärdat på min dagOch det är den första Datejusten som jag äger. Har man blivit vuxen nu?
Grattis till dinkanPresenterade mig precis på forumet efter att ha läst länge, kändes rimligt nu när jag precis köpt första "riktiga" klockan.![]()
![]()
Välkommen in i dårskapen!Presenterade mig precis på forumet efter att ha läst länge, kändes rimligt nu när jag precis köpt första "riktiga" klockan.![]()
![]()
Dax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()
Grattis!Beundrar födelsedagspresenten som jag precis blivit med. De bästa presenterna köper man själv nu för tiden haha.
Första klockan med cert utfärdat på min dagOch det är den första Datejusten som jag äger. Har man blivit vuxen nu?
Grattis!Dax att städa lite innan alla gäster kommer för att fira min födelsedag![]()