Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya på dig!
Ledsamt att höra. Håller tummarna för dig!
Tråkigt och höra, vi håller tummarna här, krya på dig Dude! Haha...han kan han våran lilla Aurum...
Nej men...det var ju inte kulHoppas på snabb tillfriskning och att du är tillbaka redan ikväll
![]()
Ta hand om dig! Hoppas du blir bättre snarast.
Ta väl hand om dig
Hoppas allt går bra!
Tråkigt att höra, krya på dig!
Tråkigt att höra!
Först bilprovningen och nu detta.
Krya på dig!
Wtf, hoppas allt är bra med dig, 060-broder!
Kämpa och krya på dig.
Uppdatering från sjuksängen!
Det har tagits massor med prover på mig i dag, jag fick ta nån spruta med kraftigt blodförtunnande medicin. Tur att jag är diabetiker, då får man ge sig själv sprutan, skönt!
I morgon väntar ultraljud och troligtvis kärlröntgen.
Som det låter är det bara början på en massa utredningar, bra men jobbigt!
Har fått ett armband i snygg blå plast!![]()
![]()
En skittråkig TV!![]()
Och detta är sannerligen ett äventyr!![]()
Tack alla fina människor i detta trevliga hörn på internet!
Erat stöd betyder jättemycket för mig!
![]()
Hemma efter ett tungt arbetspass på 12 timmar. Nu unnar jag mig en öl och lite byte av armband. Tudorn får länk igen och funderar på att prova speedmastern med svart nato...
![]()
Världens finaste klubb fyller 127 år!
![]()
Lunchtajm
![]()
Tack!Skönt att de håller koll på dig, att du får vara kvar och att det utreds ordentligt så att du kan få ordning på kroppen.
Jag tror nog att det är första gången sjukvårdspersonalen får skåda en patient ta ett wristshot från sjukbädden
Om du inte absolut vill ha koll så skulle jag be dem att vrida bort den där trista tv:n. Det kan lätt bli ett stressmoment att läsa av mätningarna hela tiden och det i sin tur kan påverka blodtrycket.
Tack!
Har själv vridit bort tråk-TVn. Kommer dock inte bort från den helt och hållet då det finns en större skärm med alla pat. hjärtscanning på väggen!
Enda gången jag kollar är om det larmar, om det är min scanner, så kollar jag om nån mätplopp har lossnat. Sätter man dit den själv så blir jag inte störd av personalen.
God morgon @Clark Kent och hela KS!Hoppas du kan komma till ro snart så att du får sova lite.
God morgon på dig med. Fan vad trist att du måste ligga inne. Håller tummarna att det blir bra snart.
Är det GNAGET då??Världens finaste klubb fyller 127 år!
![]()