HardcoreError
Basic
Smälter all. Denna. Jävla. Mat. Nu: snaps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Milgaussen trivdes du med va?
Jag planerar att köpa en sådan inför sommaren, då den varit på radarn rätt länge men har kört massa andra modeller istället.
Tröttnar ganska lätt och tänker att den kanske är trögsåld...
Kul att höra att du trivdes! Kanske ska köra på en sån ändå. Såld blir den väl till slut om man tröttnar.Jag trivdes enormt mycket med Milgauss, skulle kunna tänka mig en sådan igen. Sky-Dwellern känns faktiskt lite som en Milgauss på armen trots att den är 42mm istället för 40.
Milgauss är en sjuhelvetes ”enda” klocka men det är väl ingen som vill ha bara 1 klocka här![]()
Kul att höra att du trivdes! Kanske ska köra på en sån ändå. Såld blir den väl till slut om man tröttnar.
Nej den ska ackompanjera min Speedy Pro, SMPc och Aquaracer är tanken, samt ytterligare någon under sommaren.
Du har nog rätt. Den skulle komplettera väldigt bra,Vet inte hur situationen är nu men jag tror jag tappade runt 10’ när jag sålde min Milgauss men då köpte jag ny från svensk AD. Tror de har bättre andrahandsvärde nu. Tror dock att med din samling så passar den väldigt bra och tror inte du vill sälja den i första taget.
Köp, bara köp. Men jag kommer inte att sälja min till dig. Jag tror att universums entropi kommer att rubbas om du köper klockor av mig istället för det gamla vanliga, att jag köper av dig.Verkligen sugen på en Doxa...![]()
Ah men erkänn att det var ett bra försökKöp, bara köp. Men jag kommer inte att sälja min till dig. Jag tror att universums entropi kommer att rubbas om du köper klockor av mig istället för det gamla vanliga, att jag köper av dig.
Islay är världens bästa whiskey, ju rökigare ju bättreDags att prova Bowmore Black Rock. Ingen stor fantast av Islaywhisky, men den här var rätt OK faktiskt.
![]()
Hublot?Gofika!![]()
![]()
Den där är så grym synd att man inte har handlederna för den
Det händer lite i trädgården.![]()
Haha kungFrossar![]()
![]()
Nejjjj du dödar mig! På med riktiga länken nu!
Tycker det blev bra! Tyckte det såg ut som en smurf tills jag såg den här diskussionenHaha lev lite kompis![]()
Frossar![]()
![]()
Yes, Hublot!Hublot?
Tycker det blev bra! Tyckte det såg ut som en smurf tills jag såg den här diskussionen