• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

4B8FBBD9-F64D-4EF7-A560-DD384CBF1E92.jpeg
Kanske bäst att dra sig ut, våren har ju härjat utanför hela dagen

Nja...som att välja mellan pest och kolera :D, men om jag måste välja så säger jag AIK.
Jag förstår, VIK gäller förstås! Från det ena till det andra, hittade en karta på en second handbutik " Topografiska Corpsens karta öfver Sverige 1868 som en kapten Carl O.A Nyström Kungl.Fortifikation har daterat 1905. Kartan är bland annat över Westerås ! Kunde inte låta bli att köpa, hela 20 kr kostade den....
IMG_1411.jpg

IMG_1412.jpg

Jag förstår, VIK gäller förstås! Från det ena till det andra, hittade en karta på en second handbutik " Topografiska Corpsens karta öfver Sverige 1868 som en kapten Carl O.A Nyström Kungl.Fortifikation har daterat 1905. Kartan är bland annat över Westerås ! Kunde inte låta bli att köpa, hela 20 kr kostade den....
IMG_1411.jpg

IMG_1412.jpg

Stämmer, VIK är laget i mitt hjärta, riktigt cool karta du hittade där, Johannesberg och Elba har man varit på åtskilliga gånger, fast av olika anledningar Hehe!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp