frandinet
Basic
Imponerande tålamod, och klockan är medFortfarande kvar på förlossningen. Strax 30h på plats. Är sjukt imponerad av frun som håller ut. En klippa.
Och ja, just nu är det lugnt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande tålamod, och klockan är medFortfarande kvar på förlossningen. Strax 30h på plats. Är sjukt imponerad av frun som håller ut. En klippa.
Och ja, just nu är det lugnt
![]()
Spatserar som en ungtupp på gårdsplanen med klockorna , inget illa ”ment” men jag förstår hur man bara njuter av skönheterGjort något jag inte brukar göra så ofta. Nämligen att putsa av omegorna med putsduk och bra blidde det.![]()
![]()
Älskar storleken på dessa 2 klockor. Tudorn får ingen handledstid nu. Omegorna sitter ju så satans skönt![]()
![]()
Nu blev de väl ett stort hål i madrassen ?![]()
Fönstershoppat i Jönköping, det fanns en hel del smått och gott![]()
Hela madrassen försvannNu blev de väl ett stort hål i madrassen ?![]()
Det där lilla extra i tillvaron som ändå är så magiskt!![]()
Orkade inte fixa kaffe efter maten, så springa ner en trappan till vår lokala bistro och beställde en espresso![]()
Dags att kalibrera!Känner mig lite blåst på två starköl![]()
Höhöhö!!Så jävla nöjd att vi fick dit dörren idag, men det skulle inte förvåna mig om fick inbrott i vedboden i natt, då jag inte har hunnit sätta dit ett lås kolven!
![]()
![]()
![]()
Det skulle ju nästan vara värt bekymret om någon bröt upp dörren.Så jävla nöjd att vi fick dit dörren idag, men det skulle inte förvåna mig om fick inbrott i vedboden i natt, då jag inte har hunnit sätta dit ett lås kolven!
![]()
![]()
![]()
Jag börjar tvivla på den. Den är ny, men jag får nära noll utslag när jag testar. Ska fortsätta att testa ikvällDags att kalibrera!