Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man tar inte av, man byter till något som tål duschandet.Äh tar en dusch så kanske man frisknar till fortare bäst att ta av Speedmastern innan...![]()
Kul att eftersändningen funkar inom EU!Bläddrar i senaste numret av tidningen HemmaBio.
![]()
![]()
Det gör han alltid!"Föda"
Skojar du med oss eller?![]()
"Kan jag få två sväljar kaffe tack!" Skall testa hur det funkar nästa gång jag fikar.Från tidigare idag.
En dubbel kaffe. Två sväljar.
![]()
Mark XVI, sjukt bra...Hemma, sjukt bra!
![]()
I Brasilien serveras kaffet i fingerborgar. Typ."Kan jag få två sväljar kaffe tack!" Skall testa hur det funkar nästa gång jag fikar.![]()
Godmorgon! Hoppas att du får en bra dag på det nya jobbet.//God morgon alla KSare!
Här är det dimmigt och termometern har inte segat sig över 10 grader än, men hoppas på en fin dag!![]()
I dag blir det reklamstål!
![]()
Godmorgon, Ser ju ut som du redan är i underjorden// ha en en trevlig dag.Mot gruvan,
![]()
Godmorgon och krya på dig//Morn Morn sista morgonen som sjukledig för denna gången, de värsta har släppt av nu. Börjar dagen med GMT
![]()
![]()
Godmorgon! Man kan lugnt säga” in i dimman”//Ska snart bege mig ut, du dimmigt idag...
![]()
![]()
Skönt att man inte är ensammen om att gå runt i en liter mjölk i dag!Ska snart bege mig ut, du dimmigt idag...
![]()
![]()